Seharian Di Jalan TAR

Assalamu'alaikum wrt. wbt

Yeaaa yeaaa...good morning Malaysia... Ini hari aku nak gi amik kain Batik Terengganu yang aku order last 2 weeks.. Dgn perasaan yang berkobar2, aku bersiap2 untuk menuju ke destinasi... sampai2 jer aku lupa lak lokasi bazar tu ...eheheheh ... so aku cari satu2 lorong kat situ and akhirnya jumpa. Namunnnnnn .... tidak kusangka ribut melanda ... hanginnnnn tul... tengok kain yg sampai totally lain dari kain yang aku order... wehhh aku order 21 pasang tawww. Adoiiii ni la masalah peniaga Melayu. Cakap cam keling... dah bagi sample, hantar mms lagi .. call pun dah...tapi hampehhh... Adoiii...mana aku nak cari kain baik dalam masa singkat nihhhh....

So kita org menapak la dari Gulatis ke Euro Moda ke Harrisons ke Batik Warisan ke Silk Mall ...bla, bla, bla...semua kain yang aku berkenan tak der stok. Adoiiii dah kol 2 nih..cemana ni wehhhhh... Kak Ni sakap ..Nur, jom gi Jakel .. K.ni rasa kat sana mesti ada...Huhuhu ok la..jom kita tengok sana... (to be continued) eheheheh...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti