Me .. Happy Skating ...

Kesahnya hari Jumaat dihujung 4 minggu yang lalu ...

Me- Abang .. kita gi Taman Pertanian Malaysia ye esok ..
En Somi - Ok sayang .. apa ada kat situ ??
Me-Taman pertanianlah, ada pokok2 tempat rekreasi dan macam2 lagi. Sesuai untuk family outing..
En Somi - Menarik tu, ok kita pegi lepas zuhur ye.
Me- Thank you abangggg ... Nasha, Nawfal, esok kita pegi Taman Pertaian Malaysia taww
Nasha - Nak buat apa kat situ mama ???
Me- Ada tempat2 untuk dilawat, ada rumah 4 musim, ada sewa beskal kalau nak
Nasha - beskal??? yeayyyy kakak nak, kakak nak !!
Me- Ok sayang, kita pegi lepas Zuhur esok ..

Esoknya lepas Zuhur ...

Vrommmm ... singgah petrol station isi minyak .. beli makanan berbungkus2 mcm nak balik kampung gayanya
Punya ralik sembang sampai lupa on GPS, terlepas exit shah alam, dah sampai klang
Tak pe, tak pe .. kita pusing ...
Masuk Shah Alam dah nampak sign board .. senyum sampai telinga ..
Tapi .... tetiba pesal kita kat Sunway pulak ni abangg??
Ishhh hangin tul aku dgn GPS ni ..
Bang, sebelum GPS ni kene pijak, baik kita singgah Sunway Pyramid tu je ..
En Somi dengan sabornya belok masuk Sunway Pyramid.
Anak2 dah moncong tadapat main beskal..
Nasha - kita nak buat apa kat sini mama?
Me- Kita jalan2 la Nasha. Mama dgn Papa tak jumpa jalan pegi Taman Pertanian tu.
Lain kali kita pegi ok ..
Nasha - moncongggg
Me - aaaa... Kakak pernah tengok orang main ice skating?
Nasha - Yg macam kat dalam tv tu ke .. belum pernah lagi
Me - ok .. jommmmmmm
Nasha - ye ke kat sini ada??
Aku - tengok je nanti ...

Sampai2 kat ice skating ring ... si kakak dgn adik terkinja2 excited. Tak sangka dapat tengok org main ice skating .. dannnnnn

mamaaaaa ..kitaorang nak main jugakk ...

ok, ok ... jom !!!










Akhirnya sampai malam kami tersadai kat situ .. Keluar dari sunway pyramid pukul 10 malam .. sampai rumah dah pukul 11 lebih ... sooo penattttt...

Nawfal - mama, nanti kita pegi lagi ye. best sangatt
Me- ok sayang ... insyaAllah kalau ada rezeki.

Next 2 weeks ... sampai lagi kami kat sana :-)

Apa2 je, asalkan anak2 aku enjoy...


Comments

Popular posts from this blog

Projek Stage 2 ... Felt Bookmark

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks