Posts

Showing posts from January, 2012
Image
Salah satu azam tahun ni..nak kumpul duet, beli gelang baru lak :)

Selamat Bertunang ...

Image
Asssalamualaikum ...

Alhamdulillah, hari ni aku dapat update entry blog yang dah sekian lama aku tak update. Macam2 urusan, macam2 hal, macam2 dugaan ... as usual :) ...

22hb January 2012 .. Majlis pertunangan aku dgn dia dah selamat berlangsung ... syukur pada Allah yang mengatur segala yang terbaik buat aku. Sederhana, meriah dan comeyy ... tu le temanya ... Excited, bersungguh ..tergedik2 macam la baru first time bertunang ...hahaha ...

9 dulang berbalas 11 ... yg aku punya banyak kuih, kek, biskut yg aku buat sendiri. Puas hati .. dari gubahan sampai la makanan2nya, seme hasil keras tangan aku sendiri.

InsyaAllah, majlin nikah pada 27hb May 2012 ... Kalo ikutkan gedik kitaorg nak menikah bulan 3, tapi tak sompek dahhh wehhhh.. Korang seme doakan kebahagiaan kitaowang ekk :-) dan moga dijauhkan dari khianat dan hasad dengki manusia ...aminnn