Posts

Showing posts from April, 2010

Music Box

Image
When I am lost
You shine a light for me and set me free
When I am low
You wash away my tears

And take me through
The loneliness and emptiness
Through the darkest night
Somehow I survive
Through it all

When you tell me I’m the only one you need
Sweet and tenderly
And your love
Breaks away the clouds surrounding me
All I have I want to give to thee

If I should fall
Your love is strong enough to lift me up
If I’m afraid
Oh baby
You chase away my fears
And take me to

A brighter place
Beyond the rain
And I feel alright
’cause you’re by my side
Through it all

When you tell me I’m the only one you need
Sweet and tenderly
And your love
Breaks away the clouds surrounding me
All I have I want to give to thee

Laporrr wehhhh

Image
hmmm ... tak sabo nak ke kantin .. perut dah munyi ...hari ni ..no dayet dayet

Dabel Renbow

Image
Semalamkann... lepas ujan lebat tu kann... kol 6.30 baru aku dapat kuar dari opis ..tupun masih hujan... pastu kan ..pewut laparrr.. singgah kat on the run ..tempat lepak feveret aku sebab ada nasi lemak rm1.20 .... dgn ice coffee...
Lepas menebalkan pewut .... kitaorg kuar nak masuk kete ...cuaca cam tetiba terang lak ...aku dongak ke langit ...wahhhhhhhh .... i like 2345678910........ so santekk itu dabel renbo.



tapi kan...kejap jer renbo tu muncul ..tetiba cuaca kembali gelap ..and renbo dah ilang...

pssttt... moral of the story ... sesuatu yang indah itu takkan lama, jadi sementara diberi peluang untuk melihat dan merasai keindahan itu ... ambillah peluang sebaiknya ..peliharalah keindahan itu ... kekalkan ia dalam hati selalu. dan bila waktu gelap itu tiba, ia akan tetap memberi cahaya dan senyuman dalam hidup kita :)

Lebatnya Ujannnn

Baru jer plan baeekkk nak balik awal ... Rupak2nyak hujan lebats melanda KL petang nih. so sambil2 menunggu tak dak wat apa2 tu....salin ayor balang ikan le ... hmmm siappp..bila la ko nak beranak mak ikan wehhh ....
nak wat apa lagi ni ....haaa aku pun menaip. Nak taip apa ekk .. Nak taip pasal beruang kutub leh tak ... kenapa beruang kutub tak makan penguin??? hehehehe .... lalalala....eh sambil tu jeling kat balang ikan ... ada baby ikan baru kuar ...tapi ...ngapppp ...adehh kena makan dgn bapaknya...cessssss... jap, jap...nak asingkan maknya dulu... ok, done..hopefully esok aku dapat arr tengok anak2 ikan yg somel2 tue. ujung minggu ni nak cari balang yang besor ... untuk big family ...hehehe

Friends ...

Image

May Bakal Menjelma

Pejam celik, dah nak masuk bulan May. Sabtu ni dah 1st May ... Selamat Hari Pekerja in advanced buat seme kekawan. Aku bukan nak sakap pasal hari pekerja (sebab sakit ati sabtu mmg suti) .. tapi aku nak sakap pasal masa yang pantas berlalu meninggalkan kita.
Dah bulan Mei ...adessss... apa yang aku achieve tahun ni ... banyak beno buang masa. Tengok, tiap kali cakap pasal achievement, mata mula la nak terpejam2 ..dan dan tu datang ngantok. Nak suh aku minum kopi arr tueee.
Erkkk ... hantaran shu dah kena mula buat... sebulan lebih sket jer lagi ... aiyyakkk. Kan best kalau kita dapat kawal n undur masa .... lalalala :P

Malam Yang Rajin

Bestnya golek2 atas katil sambil dengo lagu ... mamai2 gitew ... Hobi yang tak memudaratkan sambil2 tunggu 2ns susun buku. Lepas meke dah zzzz ... solat isya'.

Hmmm.. nak wat aper ha... on tv... tak der lak siter best ... aaaa... tengok channel zee arr. dah lama tak tengok hindustan. ok la gak citer ni, asal citer moden. hmmm pandang kiri .. erkkkk banyaknya baju belum lipat. Kalau tak lipat malam ni, lagi bertambah esok. Makanya dgn perasaan cuak aku pun tarik arr kain baju tu kat sebelah. sambil2 tengok tv (fikiran melayang2) tangan lipat kain ... and berkat kesabaran aku...hampir 2 jam baru settle. eiiii ... hate, hate, hate.

Then, nak wat aper nih ... haaaaa... sapu lantai la pulak .. so sapu, susi sampai lisin. Rasa nak ubah arr susunan sofa. so bermulalah adegan tolak menolak sofa ... selesai ....waaaa lapanggg... i likeeee.

Hmm... nak wat aper lagi arr. Hmmm, baju untuk esok lum gosok ... so iron baju 2ns and baju aku for tomorrow n friday... siap ...

Fuhh, penat arrr... nak m…

Ada Apa Dengan Cinta???

Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu ... sekiranya kau hilangkan agama dalam dirimu, maka hilanglah cintaku padamu .... (Imam Nawawi)

Who Loves You ??

Image

So Somell and Santekkk

Image

So True Frens

Image

Cinabeng Tuesday

Salam semua ...

Wahhh hari selasa..sepatutnya hari yang menyejukkan..tatapi ...huk huk huk ...ekon opis rosakkkkkkkk. Ada meeting lama lak tue...pagi ke petang nihhh. mencik, mencik, mencikkkkkkkkkk. Terpaksa ku buka barut ...

Nur... pinggang kurang ramping ...erkkkk ...nampak aje la pulak ... nyampah tul aku makcik2 kat opis ni. Ye la kak... tak berak dah 2 minggu sebab tu tak ramping ...kekeke (padahal memang semulajadi tak ramping ...ahaksss)

Si adam ni pulak satu ... eiiiii.... boleh pulak suruh tukar seluruh discussion dan dan tu jugak... mana aku tak panas..u dah la ekon tak dak, barut kena bukak ... pastu, kena sambung lak meeting petang ni ... aiyyakkkkkkk...

Pacakkkkk

Mama, cepat la... pilih satu warna ..

Ha, apa pilihan yang ada ..

Ada merah, oren, biru, hijau ...

ok, oren ...

O.. R.. A.. N ... oren

bukan ORAN, tapi OREN ...

O..R..E..N ... ok mama pilih nombor lak ....

apa no yg ada ...

1, 2, 4, 5

eh, no 3 tak der ke ...

jap ... ha ..ada, ada

ok, mama pilih no 3 ...

T...E...G...A ... tiga

bukan TEGA, TIGA le ....

T..I..G...A

ha, apa perkataan yang keluar

waaaa mama .... PACAKKKKK ...

erkkkk ?????

Weekend Yang Ceria

Image
Nasha punye menu

Nawfal punye menu

Aku????
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5464239209828748434" />
Kerakusan Shu makan lem chop

Carrot Juice n Selasih Longan

Ala la la tomeinyaaaaaa

Mandei Lagii????

Adoiiii, mandeii kembali ... maknanya kena ngadap keje2 yg tak sudah2 tu lagi. Tapi, ok arrr... maknanya aku masih ada kerja dan tak di pecat ..hehehehe
Hari ni schedule penuh. Sebelum boss aku sampai, baik aku apdet blog aku laju2 ... :P

Untuk Terakhir kali

Mencinta diri mu
Untuk yang terakhir kali ini
Lihat ku di sini
Setia untuk dirimu

Kasih yang ku belai
Gugur selama lamanya
Waktu yang memisah
Menghukum luka yang lama terpendam

Kesuraman yang telah menjelma
Dihujani sedihku
Melarakan kenangan bersama
Di akhir pemergian dirimu

Tinggalah aku menanti
Mimpi yang indah kan mewarnai hati

Hanyalah dirimu
Yang bertakhta di jiwa ku dulu
Tak rela meninggal suci kasihmu itu
Bersemadi cinta ku disini
Biar mekar mengharumi
Andai ada masa kan ku temu.. Kasih

Hari Minggu Datang Lagi

Yeahhhhh ... i likeeeeee Friday
tot of having great dinner tonite
dah lama tak berpoya2 dgn 2ns
hmmm gi mana ekk ....(sambil tengok adam lalu) :P

Guppy ku

Image
Sebelum ni kan, aku ada story pasal ikan guppy aku kat opis tu ...yang aku tak perasan tetiba dah beranak tue ... aaaaa... nak update yg mommy dia tgh sarat pegnen ... dan anak2 dia yg 4 ekor tu pun dah membesar... ekor pun dah ada kaler merah bintik itam. sukaaaa, sukaaaaa .. pepagi tadi dah salin ayor balang. aku la ni sampai opis awal .. dah 2 bulan gitu ... rajin mangun awal ...heheheh


ni gambo terbaru aku snap jap tadi .... mengikut perkiraan aku ..paling lewat minggu depan, beranak arr mommy guppy nih.. maknanya nak kena beli balang baru...

Jalan2 cari makan

Image
hmmmm dah kol 11 ...
patut arr pewut lapor ...
jom jalan2 cari makan.
dengan senang hati aku berjalan2 ke kantin
sambil nyanyi lagu2 sinta....
lalalala.....
lalu kat jambatan tecik
erkkk ...rupa2nya u r not alone nur ....
dia pun nak jalan2 cari makan gak
tapi tak sama dan langsung tak serupa ekk

Munge munge

Image
masa aku sedang berjalan2 melayan perasaan (bukan perasan) kat area opis aku ... terlalu la kat pokok2 nie yang mermunge2. Makanya aku pun mengambil gambar munge2 ni walau masa tu matahari tengah pacakkkk kol 12 :P
Aku suka munge, tapi tak suka tanam munge ... pasu terbiar selepas pokok ciliku menemui ajal kat rumah aku dah tumbuh pokok paku pakis semulajadi ....

I likeeeee

Image

True Friends

Image

Mengerti dan Tetap Mengerti

Aku mengerti
Bukan mudah untuk menjadi pendengar
Dikala hati sendiri merasa rapuh
Diuji perasaan sendiri

Aku juga mengerti
Bukan mudah untuk menjadi pemberi
Walau jalan hidup yang dilalui
Sering terjadi perkara yang melukakan hati

Aku masih mengerti
Bukan mudah untuk menjadi seorang yang mampu tetap berdiri
Punya kekuatan yang tak terpadam
Melihat sekeliling dengan penuh pengajaran dan pengertian

Aku akan tetap mengerti
Hidup ini tak selalu seperti yang diimpi
Namun mengajar diri untuk terus punya impian
Terus punya kekuatan untuk tersenyum dan melangkah

Mengertilah
Aku ini adalah pendengar dan pemberi
Yang masih kabur dengan hidup sendiri
Walau petunjuk itu jelas terlihat
Aku masih tidak mampu untuk percaya
Selagi ianya bukan realiti

Nur - 21/4/2010

Letting Go .... (dalam bahasa melayu ... melepasss)

Image
A wise person is able to let go
To let go is actually to receive
To receive .... boundless happiness
For love is a CHOICE ...

Sepi ..

Image
Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Sebentuk Hati Buat Kekasih (Kerispatih)

Image
Bila kau bukanlah cinta sejati
Mungkin aku takkan pernah mengerti
Hati yang tulus setia yang indah
Dan semua yang terjadi antara kita

Maaf untuk semua cara yang salah
Itu hanya ku ingin membuktikan
Tiada yang lain dalam hidupku
Sungguh tak ada maksud untuk menyakitimu

Sebentuk hatiku buat kekasihku
Mengiring rinduku yang selalu untuknya
Memang tak selalu ada yang terbaik
Dari diri ini dan juga dirinya
namun ku yakin cinta ini tak kan pernah salah

We'll See......

Aku tak mudah mencintai
Aku tak mudah mengaku ku cinta
Aku tak mudah mengatakan
Aku jatuh cinta...

But, wen de taim arrives,
wen de rait person kam,
op cosssss, mai heart will bi otomatikali open
no need tu sei ..sayang bukalah pintu..
we'll see...we'll see
wether wat he sei is real or not

Happy 1st Anniversary

Image
Untuk geng2 yang terbaeekkk dari ladang ... Ai wish oll op yu Heppi Heppi Anniversary por awer frenship. Mei Allah grant oll op us heppiness, good health, good wealth, no more blad go apsteirs or daunsters, no mor hurt in life ... Yu hev me, i hev all op yu. Will oweyz in mai heart poreber and eber.

Sadenli ai fil laike kraying ...huhuhu... so sadd, so sadd...

Jangan .. Nehi..Nehi..Nehi

Image
Jangan pernah mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencuba, jangan pernah menyerah jika kamu masih merasa sanggup, jangan pernah mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya. Jangan, jangan dan jangan. Nehi, nehi dan nehi...

Cheerful Mandei Morning :)

Wahh wahhhh... tudei ai feel good ...berri da good monday ... no stress2, no fikir2 ... bat ai think wat tu eat dis morning :) Thank Allah ... por giving me dis good feeling and wonderful monday morning. Hev lot op things tu du tudei. caiyyuks cayyuks.

Tolon arr....

Tolon arr...
Bagi sikit privacy...
Ada masanya aku nak duk diam2 sorang2..
Tamoh tengok muka sapa2 pun..
Aku penat nih...
Ko sunyi ekk...
Aku faham ...
Tapi tolon arr...
Leave me alone for a while...
Gi arr main jauh2 jap...
Takpun ko gi tolon basuh pinggan makcik sebelah rumah ko tue..
Please please please ...kamu jangan nakal...

Adakah Cinta Ini Perlu

Image
Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya

Spirit of Love ...

Image

Nasib La Labu

*** Nurrrr... ko kat mana ....
*** Aku kat luar nih... tgh sopping2 kat mydin usj subang ..tempat peveret.
*** Aku sedihhhhhh la Nur...
*** Sedih??? Hmmm napa nih??
*** Aku gado dgn dia... Dia tipu akuuu... Apa yg ko sakap hari tu seme betul...
*** Dia tipu ko?? apa yang aku sakap hari tuu?? ehehehe
*** Ala ko nih ... yang pasal hari tu laaaaa....
*** oooooo... yang pasal hari tu ... nak wat cemana, masa aku sakap ko tamoh caya
*** aku tak der bukti apa2... cemana aku nak caya apa ko sakap
*** ye arr, memang aku tak der bukti, cuma deria rasa aku nih sangat kuat... lagipun, biasa arr org tgh suka, tgh dilamun sinta..mana nak dengar pendapat2 yg negatif atau yang mragukan...nak dngar yang indah2 ajer. bila dah terkena baru la makan hati. Sib bek aku nih jenis yg makan organ luaran ajer...hehehe
*** ko nih... nak wat lawak pulak. ye lar ..memang ko betul ..aku patut dengor sakap ko dari awal lagi
*** weii... aku x expect pun ko dengor sakap aku ...cuma aku harap ko ada pertimbangan yang rasional …

Strong Heart

Image
Relax arr ... orang bulan tengah cari jalan turun tue..
Yer..yer..aku sentiasa relax ... tak der maknanya nak resah..
Sedih nampak ...
ekk ... sedih ke ... bukan sedih.. aku cirit2 hari nie ...heheheh
jom makan ...
jap lagi arr, tak lapor lagi...
yer la tue ...

Mencintaimu...

Mencintai mu
Seumur hidup ku
Selamanya
Setia menanti

Walau di hati saja
Seluruh hidup ku
Selamanya
Kau tetap milik ku

Hanya satu yang tak mungkin kembali
Hanya satu yang tak pernah terjadi
Segalanya teramat berarti di hati ku
Selamanya...

Mencintai mu
Seumur hidup ku
Selamanya
Kau tetap milik ku

Tenet Cam Hareeemmmm

Mengada tul la tenet malam nih... Saja bikin ai panazzz ajer. Dah berapa kali restart laptop nih ... iskkkkk... malas arr ... nak majuk arr... nak tido arr ....

My Only Sunshine

Image

ZZzzzzzZZzzzzzz

Image

JUJUR???

Duhai kekasih pujaan hatiku
Apakah kau memberiku satu arti
Sedikit rasa yang bisa kumengerti
Bukan sumpah atau janji

Buktikanlah bila ada cinta
Setulus hatimu bisa menerima
Sebatas kejujuran yang kau miliki
Bukan sekedar bersama

Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
Tinggalkan aku
Bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku lupakanlah aku

Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
Tinggalkan aku
Bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku lupakanlah aku
Selamanya

pssttt... betul ke tak cinta? ekekekeke

Coz I'm dreaming

Image
Coz i'm dreaming of you tonite...till tomorrow, i'll be holding you tight :)

Marbelles ...

Image

Leganyaaaa Melepass

Adesss...jadi sekali lagi ...pewut memulass masa tgh drive ... adesss....menggeletar aku menahan dah kat ujung ujungg jerrrr.... Sabo, sabo ...toilet dah dekat tu ....errkkk parking lak tak der yg dekat ... perghhh dugaan yang dasyatttt..... tempo catwalk aku dah tak peduli ... janji aku dapat terpa toilet tu and brrr brrr brrrr..... sib bek sempat duduk ....fuhhhhh...legaaaaaa...macam di alam khayalan ... ajenye dengki tul la bontot aku neh ...suka benor menduga :P

Tanpa Dirimu ....

Image
Tanpa dirimu... ku hanya manusia tanpa cinta. Dan hanya dirimu yang bisa...membawa syurga ke dalam hatiku ...

Hold My Hand...And Never Let Go

Image

Nak Terus Terang Ke ... Nak Jaga Hati?????

ai bukannya tak nak terus terang dengan u... tapi semalam u cam lain sangat...cam emotional...ai tamo u marah... sebab tu ai tak cakap yang betul... hari ni ai nak cakap yang betul... u nak dengar tak ??

Hehehe...ayat2 yg biasa aku dengar bila kawan2 mengadu kat aku masalah mereka dan bf mereka ... Aku tanya balik ... ko caya ke? ko tak perasan ke dia cuba letak salah pada ko ... sebab ko emotional ... padahal, sebelum ko emotional, dia boleh jer terus terang. maksud aku, sebelum kejadian ... Napa tunggu ko dah emotional baru nak sakap .. weii pompuan, ko bukak la mata tu ...

Ayat2 aku mungkin agak kasar ...tapi nak bagi meke sedo yang cinta tu bisa bikin buta mata, tuli telinga ...walaupun setengah2 perkara tu jelas nampak ketidakjujurannya. Kenapa guna alasan nak jaga hati...tak nak you marah ... untuk tidak berterus terang. Maknanya ko dah tau la apa yg ko buat tu salah jantan oiiii... Hehehehe ...awww ...ai pulak yg hampir emo ...

Oklah nyahhh, sebelum mai blad go apsters, aii betta…

Oversleptt.... badigollll

Ku buka mata ku .... waduhhh lena banget ketiduran .... erkkkkkkkk...napa segalanya terang benderangg? Bila lak aku on lampu ... Tengok hp ...arramakkkkk... kol 7.20. Hampesss siott...
-Sayang mama...mangunn dah kol 7.20 ..tak sempat pegi school...sorry ekk..
-Apa la mama ni... kitaorg dah susun buku semalam, tak pegi sekolah pulak..
-Sorry, mama tak sedar...
-Mama tak on alarm ke??
-On, tapi tetiba jadi pekak sementara, tak dengarrrr..
-Mama ni erobik banyak sangat. Kitaorang dah cakap, tak payah erobik malam2. Nak jugak erobik. Kan dah mangun lambat.
-Hehehehe
Kelamkabut mandi n bersiap...tapi as usual ...mentennnn....
-Ha, jom kita pegi nursery..bawa buku latihan...buat latihan...balik nanti mama check.
-Ye la mama ....
Sampai opis kol 8.20 ...lalalalala

Monday Bulusss

Eiiiii ai hate mondayyyy .... tak sukeee...tak sukeeee... malassss...malassss..errr..bukan dah lama ke aku malas ...hehehhe
semalam aku mengemas lemari baju... baru settle satu compartment kecik..
ya rabbi.. teruknya aku nih bab2 mengemas...
memang kena tawen dgn org kaya...pakai ramai maid... tak pun cari suami yg rajin menolong... bukan tolong kemaskan aku... kemas dapur ya bangggg.....

aku kemas diri sendiri ajerrr... i likeeeeeeeee

Sukar

Image
Ya Allah...
Kadang2 hidup ini terasa amat sukar
Amat perit untuk dilalui
Berilah aku kebijaksanaan, kekuatan dan ketabahan hati yang berterusan
Agar aku bisa berdiri.. berjalan ... berlari
Kemanapun destinasi yang akan aku lalui.

True Love

Image

Sentuhan Listrikmu

Image
Bisakah aku bertanya padamu
Dari mana datang sayang ini
Dari redup matamu
Atau bisikan mesra

Adakah kerna sentuhan listrikmu
Membuat ku terus berjanji
Hati ini hanya untukmu saja

Sentuhanmu bukan datang dari
Dunia materi
Terasa ini pernah mengusikku
Bagai de javu

Ku rindu sentuhanmu
Ku damba sentuhanmu
Tiada lain yang ku inginkan
Hanyalah
Hanya sentuhanmu

Weekend Kembali

Hmm.. weekend kembali... Aku rasa sikit penat ini weekend, dgn selera makan yg belum up lagi, dgn kain baju nak kena unpacked balik.. eiii, kemalasan yang teruks. Selalu kalo wekend, kol 6 aku dah jaga, tapi hari ni aku mangun kol 9.30..terlajak suda..malam tadi tido lewat, convert banyak lagu2 best ..lagu2 lama yg dah lama aku tak dengar. Sedo2 dah lena ...

Tadi gi Tesco, beli barang2 dapur. Peti ais aku dah kosong...hehehe..tak der benda untuk di masak dan dimakan...so kena lah reload. Sib bek kak ni ada..dia la yg masak utk lunch ..aku, seperti biasa ..bergolek2 atas katil diserang virus malasss. Sedor2 dah kol 6 petang ...tak makan apa2 sejak pagi ..baik pose kalo cam ni..so aku pong makan sup sayur yg kak ni masak...alhamdulillah dah kenyang... Malam ni cam nak wat keje sket...

Menanti Cinta - KrisDayanti

sejak lama aku berdiri
dalam sepinya rongga hati
tak satu pun burung
mampu menjawab

hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku

wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan cinta dan kasih hidupku

rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku

rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
namun harus ku ikhlaskan nasib cintaku padaMu

True Love Waits

Image

Never Give Up

Image

Remedy Of Love

Image

Wanita Yang Kau Pilih

Image
Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

Aku Sudah Pulang 2

Image
Hmm.. sambung balik ...banyak ni keje2 opis nak kena settle ..tapi aku diserang virus malas hari nih ...meeting lama benor tadi ...letih tawww....
Hari ke 4 di Jakarta.. kitaorg pegi ke Tanah Abang ..sopiing kain ... waduhhh santek bangat kain2nya... borong utk adikberadik, ipar duai, untuk adik pompuan bunsu yg nak tawen tu ..nyampah aiii ...barang dia paling banyak. Balik ke universitas, terus kena attend meeting... adoiii...capekkkk... malam baru balik ke guest house ... mandi and zzzzzzz... tapi kol 4 pagi dah terkebil2 sama cam hari2 sebelumnya...

Hari terakhir dijakarta .... Babai seme...selamat tinggal ..aku dgn rasa tak bestnya meninggalkan kota jakarta... tapi sebelum tu sempat lagi singgah kat tanah abang...boss aku punya wife order langsir semalam...so siapnya hari ni ..kena la pegi ...aku sopping lagiiiii... beli2 utk 2ns ... dan anak2 sedara pulak.. aduhh, bisa makan daun aku bila balik KL nanti... duit seme dah abis...