Me .. Sambal Hitam Pahang

Lama terbiar blog aku ni .. lately agak kebizian ..
Otak duk ligat sokmo fikir dan rancang ..
Ada je benda nak dibuat ..
Ye la, orang duk menjana pendapatan, aku ni duk menghabiskan pendapatan sokmo ..
Sekarang ni hti aku terbuka untuk biz sambal ..
Atas nama Sambalicious ... my first product is ... Sambal Hitam Pahang
Dah batch kedua .. alhamdulillah, habis dijual ..
Nak buat batch ketiga, order dah masuk, tapi masih menunggu stok belimbing yang memang payah nk dapat musim2 gini.





Hmm.. dah skill aku memang condong ke masakan, nampak gayanya memang kena fokus area ni.
Menjahit .. no no no ... Mendeko .. no no no gakk
Sambal ni patutnya aku dah biz dari dulu. Napa la lambat sgt baru nak buat..
Sedap siot sambal ni.. Ni aku dan orang2 lain yg kata.. muahahaha
So, sapa2 nk order, boleh contact daku .. FB - Sambalicious
Aku akan pelbagaikan produk2 sambalicious lepas ni, insyaAllah ...




Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti