May Bakal Menjelma

Pejam celik, dah nak masuk bulan May. Sabtu ni dah 1st May ... Selamat Hari Pekerja in advanced buat seme kekawan. Aku bukan nak sakap pasal hari pekerja (sebab sakit ati sabtu mmg suti) .. tapi aku nak sakap pasal masa yang pantas berlalu meninggalkan kita.
Dah bulan Mei ...adessss... apa yang aku achieve tahun ni ... banyak beno buang masa. Tengok, tiap kali cakap pasal achievement, mata mula la nak terpejam2 ..dan dan tu datang ngantok. Nak suh aku minum kopi arr tueee.
Erkkk ... hantaran shu dah kena mula buat... sebulan lebih sket jer lagi ... aiyyakkk. Kan best kalau kita dapat kawal n undur masa .... lalalala :P

Comments

Anonymous said…
hampeh...duet dah kasik laer...sila tunjukkan bunga2 itu ye
NK said…
bunga2 sinta?? :P
Anonymous said…
gaeikds tol...abu sila ubatkan kakak saya ni
NK said…
gaeikds tu apa kebende? tersangat cantik ke maksudnya ...lalalalal
abu said…
pstt, ubatnye ada kat kutub utara tengah berhibenasi :P
Anonymous said…
apa kate abu g amik...sebelum terlewat...hahahhahahhahahahah...bila le nak beli barang gubahannya...cis...
abu said…
tah le, katanye pasni nak beli akuarium beso... nak buat pe tah, nak berendam kot...
eh, tempoh hibernasi 6 bulan kan??? abesss ar ko, bulan 11 nanti baru dia bangun, hehehehe
NK said…
ehem, ehem .. dah jumpa geng ngutuk nampak ... jaga2 ... sekarang ni bulan tgh ngambang n ngembang.. :P
Anonymous said…
hmm,hibernasi if xde keje...kalu ada tugasan beruang tak berhibernasi...ngembang n nguncup...itulah NK
NK said…
ehem, ehem .. aku berak kat dalam dulang tu jadi lapik hantaran seme baru tau ....

Popular posts from this blog

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Projek Stage 2 ... Felt Bookmark