Me .. 10 months Nawra

My baby dah 10 bulan ..
Dah boleh panggil tatakk (kakak), mama , ei ei (abang) and sekali sekala papa ..
Dah pandai tata .. sebut sambil lambai2 tangan
Dah pandai angkat tangan kalau tanya siapa nama Nawra ..

Dah pandai tepuk2 tangan sambil goyang2 badan..
Dah pandai panggil orang kalau dia penat berdiri ..
Alhamdulillah, dah banyak pandainya dalam umur 10 bulan ni.
Penat .. memang penat sebab anak2 aku semuanya lasak ..
Sama je tiga2 dari kecil sampai la besar. Cuma kakak dan abang dah boleh diminta tolong...
Alhamdulillah anak2 aku dua2 jenis suka duduk kat rumah,

Senang aku nak minta tolong. Mekela yang banyak bantu jaga adik time aku
nak solat n uruskan hal2 rumah.

Alhamdulillah, aku masih steady melalui hari2 yang sukar menjaga 3 anak yang sedang membesar
Suami masih kerja jauh ... Kami masih sms, whatsapps tetiap malam mcm remaja yg tengah bercinta..
Kadang2 tertidur dgn hp kat tepi bantal ... awwww .. feeling remaja gitteww

So, kami tazzavar nak ke Langkawi ...
Perjalanan kami kali ni akan lebey thrill atas permintaan anak2 ...
kitaorang akan pegi naik bas ..
Sampai Kuala Perlis, amik ferry lak..
woww .. tak dapat nak bayangkan berjalan dgn si kenit naik bas.
Harap dia pun enjoy dan tak melalak time nak tido ..
4 hari kat Langkawi, insyaAllah

Beautiful Nawra

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti