Ramadhan Itu Kembali

Alhamdulillah, aku masih panjang umur, masih mampu mengucap syukur pada Allah, masih mampu ketawa dengan 2ns, adik beradik n kawan2 dan masih berpeluang menanti Ramadhan yang bakal menjelang. Banyak sangat kenangan2 yang indah masa bulan ramadhan ni sebenarnya, time balik keje ..singgah pasar ramadhan .. beli berbungkus2 makanan ..2ns yang kuat makan, aku makan cikit jerrr :p.. pas tu sampai rumah, tak sabar2 nak online dgn org itew sampai la tgh malam sambil menguli tepong.. how sweet ...lalalala. Till then, i only see him in my dream ...and mungkin ditakdirkan hanya dalam mimpi :)

This year tak tau cemana keceriaannya nanti..banyak benda berlaku untuk menguji aku seperti biasa. Takat ni, so far so good, alhamdulillah. Semoga lebih kebaikan, keceriaan, kejayaan dan taman bunga2 sinta untuk aku, family dan kawan2 aku :) Aku tetap sayang korang semua...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti