Aku Adalah Aku ....

Sapa kata banyak benda akan berubah bila sesuatu yang baru datang dalam idop kita??? dari segi perasaan mungkin ... but adakah semuanya akan berubah??? Bagi aku nehi2 sebab sesuatu itu bukan segala2nya ... Aku masih berhoyeh2 dgn kawan2 ... berpoya2 dgn family tersayang ... Aku masih punya kehidupan aku sendiri ...yesssss ... inilah kehidupan yang aku cari2 ... kehidupan dalam kehidupan yang aku sangat2 enjoy .. Wekend baru2 ni kitaorg gi karoks ... bukan kitaorg jer... yang makhluk2 kecik2 pon seme nak nyibuk layan lagu ...



Lepas karoks gi layan mee rojak kat Kote Damansara ...perghhhh terbayekkk tapi tak der gambo.. Masing2 dah kebuluran lepas berjam2 kat IKEA .. memang sengsara arr kalo sopping dgn Edah ...adeiii ...

Lepas pekena mee... gi jalan2 cari kasut pulak ...

Haaaa dapat gak yang aku berkenan .. Ada gak yang tumpang berkaki2 beli kasut .. End up dgn 4 pasang ...
Balik rumah dalam keletihan ...but yet, still happy :)

Life aint always a bed of roses ... Masa kita gumbira, jangan sekali2 tinggalkan kawan n family, sebab masa kita sedey someday, org2 ni jugalah yang kena tadah telinga dengan cerita2 sedey kita .... Anyhow...it's me and aku tetap aku :)

Comments

abu said…
dulu2 kan, memang terase punye, kawan2 hilang sesudah kawen, tapi lama lama aku memahaminye, mereka ada komitmen sendiri punye, keluarga sendiri punye, akan ada 1 harinye mereka helo atau datang punye, cerita2, minum2 macam dulu punye, itu jam aku tau mereka masih kawan aku macam dulu2 punye, dan dulu kini dan selamanye... aku tetap kawan mereka, cuma masa n komitmen membataskannye,
sebab itu aku tiada mencarinye kawan2 tapi kalau mereka memerlukannye, just helo.. aku sentiasa ada di sini punye :)
Mizz N said…
olololorrr ... definitelylah kalau dah kawen rutin berubah ...dari single jadi plural, dah tentu aktiviti2 pon jadi plural... mmm komen aku .. walaupon tiada mencari kawan2... tapi kawan2 harus tahu bahawa ada masanya mereka sangat2 diperlukan...
cik yuyun said…
betul3...hargailah saat2 single korang.enjoy life at max!! lps kawen ada komitmen lain yg membataskan kehidupan bersosial kita...hehe..aku rindu semua keseronokan ngn kawan2..but at the same time enjoying marriage life...

xde plan ke nk wat open haus, bbq lagi ke? hehehe. umah pak usop sentiasa terbentang luas klu nk wat gath :)

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti