Demam Lagikkkk

Salam semuaaaa ... Hari ni aku MC setelah 2 minggu aku bertahan dek demam n semput.. Akhirnya setelah dokter bagi amaran untuk tahan kat ward, baru la aku mengalah amik MC.. Tahun ni daya tahan badan aku amat kurengggg ... selang 4-5 bulan mesti demam ...ish ish ishhhh ... Tak bagus taw ...
Menaip sambil mamai ubat, aku harap aku tak termencarut kat sini ... yer la, tgh mamai ni mcm tgh high jer la.. rasa terapung2 gtew ... Tadi baru nak lelap, org2 ofis duk call n sms.. beruk lah meke nih ..aku dah kabo aku MC .. tak faham2 gak.. Dah tak ngantuk jadinya. mmm baik aku plan cemana nak kurus dalam masa 5 bulan ... kekeke ... yer yer je la kurusnya ..

ok lupakan hal kurus... bikin pusing kepala jer ...kita cakap hal makan ... wekend ni shu ajak lunch kat rumahnya dgn pakaian seragam dan meragam ..soo.. aku memilih costume spongebob square pants sebab tak payah nak pakai baruts ... hahaha ... kalo asik makan jer kejenya, plan kurus akan jadi hikayat dongeng bak lagu stacey jer laa .. ok jap lagi aku nak tambah se lagi posting, pasal hobi baru ... til then ...daaaa

Comments

abu said…
yeah...yeah... 5 bulan lagi dapat makan nasi minyak :)
Mizz N said…
nak makan hari ni pon boleyy ... :) aku belanja, no halll :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti