Saborrr Ajer Laaaa

Salam semua ...

Wahhhh ... sedor tak sedor, dah sebulan tak hapdet blog ... masa2 gini baru renung semula 5 perkara sebelum 5 perkara. Padan la muka aku. Hari ni aku nak cakap sikit pasal hati yang tak tenteram. Dalam beberapa bulan ni ...especially lepas bertunang, dugaan untuk aku lebih dari sebelum2 ni ... Makin dekat, makin macam2 gangguan oleh manusia2 yang hatinya tak tenteram melihat aku happy sokmo.. Yang buat aku sikit pelik ialah, aku tak pernah ganggu hidup mereka dan aku tak ada kaitan apa2 pon dgn mereka2 itu ... Sedih memang sedih, marah memang marah ..tapi aku ni mana reti nak sedih atau marah lama2 ... susah sangat nak berdendam dgn orang. Sebab tu la agaknya org suka cari pasal dgn aku. Hmmmmm saborrr jer la ... Buat la cemana pon, aku tetap steady .. Masih ketawa, masih makan dengan penuh selera dan masih menjalani kehidupan aku seperti biasa .. Aku faham satu perkara ...orang2 yg suka mengganggu idop orang lain ialah mereka yang hati tak bahagia, tak tenang, jiwa penuh dengan dendam, hasad dengki dan ego ... mudah2an kita dijauhkan dari sifat2 itu ...aminnnn

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti