Yeaaa... Yeaaaaa

Salam semua ...

Phewwww ... kehidupan sekarang sangat2 kalerful, wonderful .. alhamdulillah. Cuma keletihan tiap hari dgn full schedule sebagai ibu, isteri, cikgu, part time surirumah, staff terhangat, dan kedai kami ... Perghhh memang sangat2 hectic and challenging. Seluruh masa digunakan sepenuhnya .. sedar2 dah pukul 12-1 tengah malam. Then badan pon minta rehat ... zzzzzzzz.....

Tengahari time lunch berkejar balik rumah siapkan lunch for my cupids .. biorlah diri sendiri tak sempat makan asal mereka kekenyangan dan gumbira sokmo. Itu janji aku pada diri aku sendiri .. apa2, anak2, suami dan keluarga perlu diberi kepentingan.

Aktiviti lepas kerja pulak sangat2 kalerful dengan kain2 felt dan mencari gambor2 untuk printing... Penattt, tapi seronok. Hari ni ada tempahan printing untuk 12 helai jersey. Alhamdulillah .. syukur pada Allah. Rezeki yang datang memang tak dijangka walau ada pasang dan surutnya. Tapi kami percaya ini adalah permulaan yang sangat2 cool!! Minat sama pulak dgn encik suami ... meniaga ... seni ... menjadikan semuanya lebih mudah.

Hari ni menggayakan cekak bunga felt kat tudung ... Ye la, masa baby dulu tak der, so dan kertu2 gini la nak menggayakan semula. huahuahua ... kat opis meke macam tak percaya Mizz N yang buat sendiri. Hasilnya dapat tempahan untuk anak2 meke. Alhamdulillah !! So, jumaat adalah hari yang sangat2 barakah. penuh rezeki dan kebaikan. My gurl sangat2 suka dengan design2 headband. Akibatnya dia telah memaksa Mizz N untuk bikin 2 pcs special untuk dia.. untuk dia... untuk diaaaa.

Jap tadi dapat lagi satu berita baik, tapi tak leh announce lagi sampai la dapat surat rasmi. Apa2 pon bole jadi selagi tak der itam futih kan .. Apa2 pon aku bersyukur ... dan baru blajor nak buat sujud syukur. Teruk sungguh kan. Tapi tak per, biar baru belajar dari langsung tak belajar ...

Penutupnya, saksikanlah gayaan model dan headbandnya :P


owhhhhh seperti mau mencucuk bintang gayaku ittewww :-)

Gumbiraaaaaaa sebab esok Sabtu .. huhu mau kuar beli supplement. Badan dah rasa penat extra ...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti