Bukan Diriku


Aku jarang layan sinetron indonesia ... sebab citernya banyak sgt adegan2 nangis, mistik, magic dan tak masuk akal gtewww... bikin nyampah jer ... tapi lpas aku nonton sinetron Venci Vilang Sinta ..lakonan comel Baim Wong ... membuat aku tertawan sama ini pelakon ... nak kata ensem ..tak ensemm, tapi pada aku, kena jer watak yg dia lakonkan tu.. terbaru, citer Bukan Diriku ... besh jugak citer ni ... tapi aku malas nak taip kat sini sinopsisnya.. kang ada pulakkk yang nyanyi lagu Cinta Kristal ... kehkehkeh ....kalo ada masa, korang layan sendirik ekk ...

Comments

abu said…
teringat lagu Bukan Diriku(Samson)...

"Walau kumasih mencintaimu
Kuharus meninggalkanmu
Kuharus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Kuharus merelakanmu"

ada 1 kawan dia gemor nyanyi lagu indon yg ada perkataan itew
kehkehkeh
Mizz N said…
enak bunyinya kannn ... :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti