Tak Mungkin Kerna Sayang

Uiksss... lama suda tak apdet ini blog .. bukan sebab bizi terlampau ... tapi sebab aku tak jumpa kabel hp .. kekekek ...insiden yang biasa aku hadapi akibat suka tukar2 bag dan suka mengemas, pas tu lupa kat mana aku simpan...

Hari minggu lepas, hari aku mengemas "almari sikat" - ni gelaran yg aku blajar dari arwah opah aku dulu ... kalau dalam bahasa omputeh .. "dresser"...cam pelik sebab kalo tengok mana2 almari sikat kat rumah sapa2 pon .. bukan hanya ada sikat, tapi minyak barut n losen kempis perut pun ada kat atas tu. Kalau kat rumah artis sorang tu .. coli terpakai pon ada kot :P

Kemas punya kemasss ... dari satu laci ke satu laci ... terjumpalah ini barang ... lama dah aku tak pakai ... dan tak mungkin akan pakai lagi ..



Beberapa kenangan menjelma dalam kepulan awan ... tapi, yang pasti .. tak mungkin kerna sayang :)

Comments

cikyuyun said…
hehe..aku pong aderr..dan x mungkin pakai lagi.kekekeke :P
Mizz N said…
pakai yang varu arrrr ... berlian besor penumbuk gitewwww... kekekke

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti