One Sweet Day ..... Siri Seterusnya

Aku pasti kangen saat2 itewwww .... Ada perkara yang tak boleh nak diluahkan dgn kata2 ..tapi hanya hati yang dapat merasa dan memberi rasa ... malam sabtu 22hb january 2011 akan aku ingat sampai bila2 ... dah lama tak melepak dgn kawan2 yg dah aku anggap cam adik beradik aku ...akhirnya kembor empat langsung tak der iras ini berjaya disatukan ... ekekekeke ...
Kita kakoke bersama2 ... kita nonton wayang togeder2 ... kita lepak n makan setelah seharian menahan laporrrr .... pukul 2.30 pagi baru gedik2 nak balik ... selepas membeli spender pakai buang dan berus gigi yang tuannya sendirik lupa kaler apa lepas guna.
Sampei rumah, banyak lagik acara ..tayang spender, sesi mengutuk sesama sendiri, berebut tempat tido padahal rumah aku ada 4 bilik .. nak jugak tido berimpit2 atas satu katil ...kekekeke ... adehhhh memang indah kenangan itew..

Aku taw org yg paling excited ialah abam ngah ... sebab abam ngah di kelilingi oley fomfuan2 kelassss itu malam ... sanggup membekukan diri dalam panggung wayang, menyiksa diri menatap wajah shamsul yg hensem anak ikan ... menahan lapor semata2 untuk berdamping dgn spice gegerlsss.. abam ngah nyanyik lagu sinta kristal ..kehkehkeh kan den dah kaboo ... mesti akan kuar punya itu laguuu...

Namun seperti pertemuan yang sebelomnya ...ada satu penyesalan yang membuat perutku berbunyik2 ... kerana aku hanya memandang kepada kek itewwwww :P arghhhh !!!!!!

Comments

abu said…
kalau kembor siam pun xpe, ai rela
Mizz N said…
ko nak melekat tang mana dengan abam long??? :P
Anonymous said…
nape abg long?? takde pilihan lain ker :p
Mizz N said…
ada .... cik y atau cik s ... pilih jerr mana2... side effectnya ko tanggung arr sendirik :P kalo dah melekat tu kan...terkebil2 le nengok deme makan pisang berangan :P
abu said…
jadi mas idayu le aku, amboi2 enak... amboi2 enak
Mizz N said…
kehkehkeh yang ah sedap..ah sedapp tu lagu sapa ekkk :P
abu said…
ani mayuni :p
Mizz N said…
tau ajerrrr miker ekkk :P udah tukor taste yer ...

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti