Batuk .. Cakit Tekak ...

uhukkkkk ... aku tensyennyaaa la haiii ...
dah 3 malam tak leh tido ..
batuk kronik sampai rasa lesu...
Pelik gak senang nya aku jangkit dari N kecik padahal dia tido kat bilik sendiri. Adakah bermakna immune system aku dah lemah sekarang??? oh nehiiii ....
mmm mungkin gak memandangkan ni dah bulan 5, and aku baru guna cuti tahun 2011 sehari jer. Kerja...kerja dan kerja ...
nak kata tak minum air banyak ...aku memang banyak minum ais ..
opsss airrr ... kumur dgn air garam.. pass ...
kumur dgn listerine..pass ... minum air suam campur madu ...pass ...
tapi batuk ni makin menjadik2 pulak. Dah lama gak aku tak kena batuk ni ...
last masa raya aji tawun lepas sampei ilang terus suara. huhuhu ... tak sukerrrr ... tak sukerrr ... tak sukerrrr
walau tak suker .. kena lalui dgn redha kan... as usual ...
kadang2 sakit tu nak dekatkan kita pada Allah ..
nak uji kesabaran ....
walaupon ada masanya rasa tak sabar ...lebih2 lagi dah 3 malam tak bley tido
saborrrr je laaaaa..... huhuhu

Comments

Anonymous said…
kena green apple kasturi gerenti ilang batuk :p
Mizz N said…
apa lagi .. antor le cepatt.. :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti