Sihat sebelum sakit .. mimpi dalam lena

2 minggu demam, batuk, semput ... perghhh ... sangat2 mengajar aku untuk menghargai waktu sihat sebelum sakit .. Tambah dgn kursus dan exam seminggu ...Sekarang ni suara jer manja2 ella giteww ... batuk2 dah nak ok, alhamdulillah. Cuma tak kurus2 jer :P sakit tekak cemana pon selera mantapp.

ok ... hari ni aku nak bercerita pasal mimpi ... mimpi yg tak sudah2 ... semenjak beberapa vulan lepas .. termasuk vulan ni lah.. aku selalu mimpikan seseorang, especially time2 malam sumaat .. pelikss ... memang aku peliks sebab kitaorg bukan selalu contact pun .. Tapi dia selalu datang dalam mimpi aku dgn pelbagai cerita yg menarik. Terbaru malam sumaat lepas, dia datang dalam mimpi aku sebagai soulmate.. wowowowowww ... adakah sebab aku terlalu stress nak exam? Kata kawan2 aku .. maknanya dia duk teringat kat ko la tueeee ... malu tapi mauuu ... hehehe .. luar biasa...luar biasa .. tapi sangat menarik :P Aku tak kisah pun kalu sapa2 nak datang dalam mimpi aku .. aku welcome seadanya ..tambah2 pulak seminggu kena kuarantin, tak der internet access ... sangat2 mengharukan ... ahkak meranaaa ....uhukk uhukkk ..

Tapikan.. seminggu kursus.. dalam batuk2 semput2 mintak nyawa tu ... sempat gak aku belasah cendol pulut, abc, ais bandung ... segala menu yg ada .. tapi lepas tu paham2 jer la kannn ... padan muka aku ...kekekeke.. Hari ni masuk opis rasa malas siottt... Boss aku sesubuh dah sms nak buat meeting kol 8 ... ajernyer tak leh nengok aku gumbira ...

Korang doa2kan lah aku lulus exam iteww dgn cemerlang .. Lepas ni voley aku odit sorang demi sorang dari ujung rambut sampei uung kaki :P

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti