Lu Fikir La Sendiri..

X ---- Pompuann ... aku poser hari neh ..

Aku --- wowww ... pose ganti ker??

X ---Dok ehhh ... saja nak poser..

Aku --- eh, boleh ke sajer2 nak poser . mesti ada sesuatu kan kan kannn

X--- hehehe ko neh taw2 jer kan. aku sedey ni . laki aku sakap bontot aku dah besar talam. so mulai hari ni aku berazam untuk poser selalu.

Aku --- ooo poser moleh kasi bontot tecik ekkk ... akunyer montot tak pernah tecik2 pon walau masa zaman berat 42kg dolu2 .. leborrr jer :P. ok per montot lebor, subur kater org ..

X --- laki aku asyik komplen ajer. sakit hati laaa

Aku --- nanti kalo montot leper pun dia kompem komplen.. tak seksi la... leper laa .. dan macam2 komplen lagik. Ok la tu besor talam ... kalo besor tempayan lagik haru..

X --- ada jer ko neh ...aku nak kuruskan badan jugak

Aku --- sejak aku kawan dgn ko, tak pernah pon aku nampak ko gemuk. Nak kurus pe ke jadah kalo dah ok jer.

X --- tak nak laki aku komplen jer

Aku --- ko yakin dia takkan komplen kalo ko lagi kurus. hellooo ... ko yang tahu badan ko cemana .. ko selesa atau tak ... rasa sihat atau tak ... yg penting tak berpenyakit ... tak kisah la kalo ko nak puasa, tapi niatnya harus betul, baru ada pahala dan barakahnya ... Laki ni kalo tanya, memang akan komplen sokmo, yg kat luar tu jauh lebih baik kununn ... tapi dia lupa ... laki2 org tengok ko pun akan sakap ko lagi elok dari bini2 meke... Aku nasihat jer ... Ko tanya diri ko sendiri, tu ke yg ko nak ... atau semata2 tak nak dengar komplen??

X- OFFLINE

Aku --- lu fikir la sendiri ....

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti