Driver2 Yang Kurang Ajarrrr

Assalamu'alaikum wrt. wbt....

Saja nak berkongsi dgn korang seme, hari ni aku rasa nak menulis pasal jenis2 pemandu yang kurang ajar berdasarkan pengalaman aku memandu selama nih. Aku nih tak la hebat sangat kalau memandu...lebih2 lagi kete manual ... tidakkkkk... itu dah lama aku tinggalkan 8 tahun lepas. Aku tak suka drive kete manual, tapi aku respect org2 yg drive kete manual ...pro gitu ...

Aku tensen tul la...bila drive kat mana2 pun... spesis2 donkey yang selalu bikin orang nak accident ..

1. Taxi Driver
2. Nyonya Tua
3. Amoi
4. Mat Rempit
5. Mamat2 Arab
6. Pemandu trailer

Sakit jiwa bebbbbb... berhadapan dengan driver2 mangkuk cam tu... meke nih mcm kete tu cuma ada tempat tekan minyak jer ..tak reti2 nak break kat simpang, pastu nak berenti ikut suka hati, tak bagi signal ... aku memang sumpah seranah driver2 perangai haremmm bin anjing nih.

Mudah2an, aku leh maintain pemanduan berhemah aku nih sampai bila2 ... dan semoga aku dan korang semua dilindungi dari kecelakaan driver2 sengal tu ...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti