Bila Inspirasi Menjelma

 Kadang2 inspirasi datang dah lama, tapi tak ada kesungguhan.
Kadang2 inspirasi tetiba wujud dalam fikiran ..
So samada nak buat atau tidak..
Kurang kerja, cari kerja.. Sentiasa ada benda yg nak dibuat.
Itu la aku. Duduk lama sket jadi boring.
Kan bagus kalau aku suka baca novel mcm kawan2, bole tekun membaca berjam2.
Tapi aku tak bole. Dah penah cuba, hasilnya, baru baca 2-3 mukasurat
dah selamat zzzzzzz .....
Lately, kegemaran aku bersopping online makin menjadi2 ...
Beli barang baby, barang sendiri
Semalam serentak 4 barang sampai ... huhuhu
And advantagenya aku kenal dengan supplier2 barang
So tanpa berlengah lagi aku pun menjebakkan diri dengan online bizz
Haha, saja kan cari keje .. dan cari experience
Mudah2an ada rezeki dan diberkati Allah ...
Belum cuba, belum tahu .. so why not ... tak de risk apa2 pun












Cantik2 dressnya kan .. harga pun berpatutan...
Kalau kat luar, confirm RM150 ke atas,
But yang aku jual semua RM120 ke bawah setakat ni ...
Baru je mula .. kene slow and steady ...
Doa, usaha, doa dan tawakkal :-)



Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti