Happy Birthday 17 Oct

 Alhamdulillah ... tak sangka Allah masih beri nikmat hidup hingga ke usia 47. Semoga menjalani umur yg barokah, insyaAllah. Doa tahun ni semoga sentiasa sihat, bahagia, digandakan rezeki dan boleh bersara awal. Kalau boleh umur 50 dah nak bersara. Temgok mcamana nanti. Aku cakap kat Nawra .. ada rm 2 juta mama dah boleh bersara cepat 😆😆😆. Angan2 yg free gituuu. Sebab lepas bersara nanti banyak benda nak buat utk diri sendiri pulak.

So hari birthday aku .. kami pegi picnic. Ingatkan nak beli packed food, tapi dorang vote nak mama masak. 

 
Sambaltumis sotong petai, kari ayam tanpa santan tan tan, ikan pais tempoyak & sayur


Meriah juga makanan .. tambah sikit buah2 n kek. Lepas zohor terus ke sana. Rupa2nya dekat yakmat. Baru kentut2 aje dah sampai. Kalau ingat2 balik 
dah bertahun2 aku tak mandi sungai. Lepak2 sambil berendam. Sikecik ni suka sgtlah. 


  
Hadiah special dari my doter. Gambar aku dgn dia masa baby. 😍 En somi hadiahkan handbag.

Alhamdulillah, masih sihat, bahagia dan bercita2 lagi. Walaupun tenaga dan stamina tak mcm dulu dah, aku tetap kekalkan our hectic life. Semoga bermanafaat.



Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti