Special Coffee for Special Wednesday

 Assalamualaikum ...

Mulakan hari dengan alhamdulillah .. Mulakan sesuatu dengan bismillah. Special Wednesday ke? Hari2 adalah hari yang special bagi aku. Bezanya harini aku dah start mengajar kelas ke dua. ok, semester ni aku ajar 2 subjects on top of heavy workload di ofis. So untuk kick off the day, aku minum coffee hadiah puteri sulungku .. 


Kita hidu aroma kopi yang best, sambil2 cari ilham untuk menulis dan berkarya. Sedang menulis buku yang ke empat. Alhamdulillah, banyak benda baru yang aku dah buat in few years time. Menulis di akhbar sudah, menulis buku sudah, projek2 berimpak tinggi sudah .. Alhamdulillah. Semoga apabila tiba waktu bersara, aku boleh melihat pencapaian2 ini sebagai kenangan yang indah dalam tempoh hidup yg seterusnya. Semoga Allah sentiasa beri kesihatan yang baik, kebahagiaan yg berpanjangan dan umur yg berkat. Terima kasih Allah atas kehidupan yang sederhana dan penuh kecukupan ini. 

NK with love


Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti