2 Ns Yang Cerdik

- Mama, mama janganlah tidur awal, nanti kitaorang boring ..
- Eh Nawfal, biarlah mama rehat ..
- Kakak ni .. Nawfal boring kalau mama tido awal
- Nawfal ..Kesian kat mama taww ..Nawfal tak nampak macamana mama penat .. mama nak rehat kejap jer, lepas kita tidur mama buat kerja, sapu rumah, cuci pinggan, macam2 kerja mama buat taw ..mama penat taww
- Yer ke
- Yer la Nawfal, sebab tu Nawfal janganlah nakal2 minta macam2. kesian mama

Hehehehe, kelakar dengar 2ns sembang ... macam budak terlebey cerdik ... Tabiat Nawfal yang paling bestttt kalau dia dah ngantuk ... dia akan bercakap non stop .. pot pet pot pet pot pet sampai dia otomatik switch off.

Comments

abu said…
Tabiat Nawfal yang paling bestttt kalau dia dah ngantuk ... dia akan bercakap non stop .. pot pet pot pet pot pet sampai dia otomatik switch off. (macam mama dia)
Nur said…
amboi amboi amboiiiiii ... mama dia pendiammm jer tauu ..kalau molot gerak2 pon sebab mengunyah jer :P
abu said…
ye la pendiam sangat, pastu nyesal makan choc indulgence sepotong jer hekhekhek
Nur said…
aku nak bagi laluan pada kawan2 yg lain ..kan aku ni penyayang orgnya .. walaupon ada sikittt sesal :P

Popular posts from this blog

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks