Raya Yang Penuh Dugaan

Perghhhh raya tahun ni ..suti paling panjang ..dugaan pon paling panjang ... 3 hari duk atas katil mengira ubat ... makan ubat ... tidooo ...makan ubat ..tidoooo ..tu jer la keje aku ... nafsu makan dan lain2 nafsu pon low battery jadiknya ...First time dalam idop aku, berat menten lepas raya .. alhamdulillah, ada gak yang positifnya :P. Gambor Raya tak derrrr ... tak gi rumah sedara mara pon .. duk memeruk dalam rumah ... 2ns jer aku post gi jalan2 kutip duit raya ... dan dari situlah rahsia besar terbongkar .. aku doakan meke bahagia, dan jangan kacau idop aku dgn 2ns sudah ..Tak der yang lebih penting dari tu... Aku malas nak layan org bodow, aku pulak yg jadi bodow ..so baik aku buat sesuatu yg lebih bayik dalam idop aku ...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti