Bila Rindu Datang Lagi

wahhh wahhhh... tajuk posting tak bleh blahhhhh.. tapi apa salahnya kalo nak merindu yer dakk .. rindu nak makan ketam 3 rasa ...rindu nak makan abc special ... rindu nak lepak2 n makan dgn kawan2 ..erkkkk .. napa semuanya berkaitan dengan makanan.. takper2 asal tak melibatkan organ dalaman. Aku baca satu blog kawan, nampak gayanya lemah semangat lagi, idak juge pulih2 walau dah lama jiwa kacau. cemana pon, aku doa yang terbayik untuk kawan2 yang aku sayang.

aikk, lari topik nampak .. emmm .. bila rindu tu datang lagi .. aku rasa nak minum kopi, sambil lepak2 kat balkoni. menghayati permandangan malam yg mendamaikan hati. wow .. vulan purnama memunculkan diri .. menghuraikan makna kerinduan yang abadi. aku faham bila ada sorang kawan aku kata, "sampai sekarang aku masih nampak dia"... hehehe. tataulah bagi org lain, tapi bagi aku, perasaan tu unik, bukan senang nak ubah2, kecuali Allah takdirkan kita bertemu dengan perasaan yang baru. Sekelip mata rasa tu boleh berubah. Macam ada sorang lagi kawan aku. dia sakap, tamau jatuh cinta lagi ..sanggup mati bujang... tapi tup2 dengo citer lepas sebulan di cakap cam tu, dah jumpa cinta baru dan mereka sedang meniti saat2 bahagia bersama ... dan dua orang lagi kawan aku yang sedang menghitung hari untuk jadi pengantin varu ...wahhhh... banyak kegembiraan untuk kawan2 aku tawun ni. Semoga Allah beri mereka lebih kebahagiaan dan kesempurnaan dalam hidup...

untuk aku, biarlah rindu itu datang lagi, lagi dan lagi, walau hanya dalam mimpi, tapi hati aku tau kat mana ia wajib parking :P melintang, menegak, no hal .. asal tak ceroboh parking org layin ... lalala

Comments

Popular posts from this blog

Projek Stage 2 ... Felt Bookmark

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks