Cinta Datang ...

Sinta boleh hadir begitu ajerr??? Unik kan sinta ni ... x voley difegang ... x voley di sentuh ... x voley di baca ... x nampak mana habitatnya ... tapi ada yang voley jatuh sinta dalam waktu yang singkat. Itu yang berlaku pada seorang teman ... Wanita2 yang pada asal hanya sebagai pelepas sunyi ... untuk suka2 ... kini dia terjerat dalam dunia cinta yang sebenarnya setelah bertemu dengan wanita itu...

Aku yg mendengar ceritanya berri2 the eksaited ... sebab sangat2 menarik. Biasalah, aku ni kan kaunter pengaduan umum ... Kekawan suka banget bercerita kat aku dan aku pun suka banget mendengor cerita mereka sebab banyak yg aku boleh belajor dan mengajorr...

Katanya pada awal ... tiada rasa cinta ... hanya kawan ... "Aku ramai girlfren, ramai perempuan yang datang pergi dalam idop aku, jadi aku tak kisah dia atau sapa2 pon, semuanya sama"... Nak jadikan cerita ...Lepas beberapa hari dia sakap, "Sis ... I believe i'm in love with her" ...

Ko biar benarrr ... ko nak main2 lagi ke ni... Baru jer hari tu ko btau tak der rasa cinta kat sapa2 pon ... Tup2 ari ni sakap dah pall in lap?? OMG!!!! Nak aku tampor ker?

Betul sis ... ini ikhlas dari hati wa ... Wa dah jatuh sinta arr ...

Yer la sangat ... Tah leh caya ke tak ...Bro .. ko betul2 pasti tu cinta? Ko jangan main2kan perasaan orang, buruk padahnya nanti.

Betul la ni makcik gemuk oiiii...

Kurang hajor ko panggei aku makcik gemuk... Jap2, aku nak taw jugak cemana tetiba ko boleh terjebak ni .. cer citerr... cer citerr

Hmm ...asalnya memang tak der rasa cinta, tapi beberapa hari lepas kitaorg ada program dgn member2 lain. Aku perati cara dan kelakuan dia, memang lain dari perempuan2 yg aku pernah kenal. Dia ada satu kelebihan yg aku cari2 selama ni. Tapi aku sendiri tak boley explain.. Senang citer, dia tu lebey kurang ko lah .. Tapi ko kan tak nak kat aku walau penat aku cuba goda ko dulu ..kui kui kui

bodow taw jantan ni ... ke situ pulak. Ko anak ikan.. tak der nafsu aku nak kapel dgn anak ikan ... awwww ... ok2 back to siyes ... mmm... pada aku, kalau ko dah pasti dgn apa yg ko rasa ... just go on .. bertindak sepatutnya... jangan tunggu lelama, nanti kena rembat, padan mukaaa ...kekekke

Siyes lah sis ... aku dah jatuh sinta sama itew ferempuan ... Kalah jugak aku akhirnya ...

Aku sukerrr ... aku sukerrr .... Moga korang jumpa segala "rasa" yang korang cari2 selama ni .... Kuang kuang kuangggggg

Sweetkan dengor kisah cinta kawan2. Aku yakin... setiap dari kita deserve to be happy ... to love and to be loved .. Jarak masa mungkin berbeza ... Tapi, selagi kita percaya pada gerak hati ... Segalanya takkan sia2....

Comments

PUAN YUYUN :) said…
EH EH..JAP...NI BUKAN SI TEA TREE KAN? KEKEKE :p
Mizz N said…
OMG... Dalam banyak2 nama, tea tree jugak yg ko mikirin ... bebaik mek.. kang baby boy ko bibior mcm pakei lipstik nak?? kehkehkeh ...

nehi2 ... ni member aku kat luor daerah :P
PUAN YUYUN :) said…
COIII..TAMO..TAMO..BIO LE BABY BOI VIVIR KALER ASLIII HAHAHAHA...KOSERR MAK :p

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti