Sesuatu yang aku rindu ....


Sesuatu yer ... bukan seseorang ... Yer, aku rindukan masa dulu .. masa yang penuh keceriaan, penuh kenangan, penuh keindahan dan segala2nya ... Bukan aku tak suka dengan life aku sekarang ... aku memam enjoy dgn life aku, tapi sekali sekala... bila menoleh, aku rindukan semua itu. Rindukan dunia yang tiada sempadan ...Masa kecik2 kat rumah dgn adik beradik berebut katil nak tido ... masa lari kena hambat dek kak long sebab curi makan biskut .... Masa zaman pakai skirt ropol2 ... dress kaler mak aiiii ... ngalahkan artis .... pas tu berebut2 nayek bas dgn dressing cam tu... dan jugak masa sebelum membuat beberapa kesilapan dalam idop ... mmm... How time flies very fast antara sedar dan tak ... Mungkin sebab cabaran hidup sekarang ni gelombangnya berbeza dan ketara .. sebab tu lah aku sangat2 rindukan saat aku tak perlu fikir tentang masalah idop ... tak der lauk, makan nasi dgn kicap ... tak der duit belanja, minum ayor paip kat skolah.

i feel like cryinggg......

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti