Hobi Baru ... Bizz Baru

Salam and morning ollzsss ....

Hari yang ceria... alhamdulillah aku dah pulih dari demam n semput bagai ... cuma batuk2 tu ada sikit jer balance ..
Hari ni nak bercerita pasal hobi baru aku dan juga aku jadikan bisness ... Of courselah sesuatu yang berkaitan dgn makanan ... Pernah dengar or makan Apam polka dot? Aaaaa ... aku sekarang ni tgh gian buat benda ni ... mostly everyday ..



Nasha excited sangat bawa gi skolah and jual kat member2 dia .. Nawfal pulak excited makan ... hari2 mintak bekalkan benda ni untuk dia..
So, it's gonna be my new product and biz selain muffin2 sinta :)

Comments

abu said…
erkkk... tak gamak nak makan ;)
Mizz N said…
aku taw la ko nak makan yg berbatik jerr ..:P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti