Siapa Sangka ....

Assalamualaikum ...

Syukur alhamdulillah ... walaupun dah lama tak update blog, aku masih disini ... masih diberi peluang oleh Allah untuk menikmati hidup ala2 roller coaster ... masih punya peluang untuk belajar mengenali diri, membina kekuatan dan satu lagi ...masih punya waktu untuk menyayangi dan DISAYANGI ...hehehe ...

Siapa sangka ... ketika di uji, ketika itu juga Allah hadirkan seseorang dalam hidup aku. :) sebelum ni aku tak berani nak buat apa2 statement, apa2 komen sebab aku belum ada keyakinan yang sepenuhnya. Aku sendiri pun tak ingat, bila kali terakhir aku pernah rasa yakin dalam soal2 perasaan ... dan kali ni, keyakinan itu kembali. Out of no where, nampak org bulan dah nak sampai ke bumi. Sama mcm dalam mimpi aku .. apa yg dia pernah cakap juga sama dgn apa yg aku dengar dalam mimpi aku dulu. Aku masih tak berani nak cakap, dia adalah orangnya, tapi dalam kabinet bayangan aku, nampak gayanya seperti dia ...hehehe ...

Serba sederhana ... seperti yang aku cari ... penyabar ... seperti arwah abah ... tall, sokelat and moderate hensem... i likeeeee ... Bukan hanya puji-pujian, aku juga serba sedikit belajar kenali kekurangan dia ... sebab kami bermula sebagai sahabat ... susah nak berlakon dalam keadaan iteww..

Aku perlukan doa dari family dan kawan2 .. semoga "kehadiran" itu akan sentiasa wujud ..."kebahagiaan" itu akan sentiasa menghiasi hari2 kami dan "keceriaan" itu menjadi corak perjalanan kami. Terimakasih atas semangat dan nasihat yang korang beri selama ni .. terimakasih atas persahabatan dan segalanya ... Dan hari ni, aku angkat spender futih ... aku mengaku ... I"M IN LOVE ..... Siapa sangka kan ... Sixth sense aku selalu tepat walau aku ni yang selalu meremehkannya...

Once in a while ...right in a middle of an ordinary night ..love gives us a fairy tale ...

Comments

cikyuyun said…
kompang di paluuu...nasi minyak..oh, seperti dejavu..indahnya saat itew :)
abu said…
akhirnye ngaku jugak kau jah kehkehkeh

psttt, tu le hikmah berjalan tanpa henti...


nasi minyak + kurma kambing
Mizz N said…
hehehe... korang antara kawan2 aku yg terbaek sokmo.. Walau aku dalam keadaan ini, tak bermakna tak der dugaan. Sekarang masa ujian ..

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti