Bohhh oooo Bohhh .. Welkam !!!!

Bohh baru daph masuk semalammmm ... fuhhhh ... asik la bertukor bohh kat opis aku neh .. sepanjang setahun aku kat sini, dah 3 bohh berpas baton .. panasssss... panassss ... Bohh yg sebelom ni baru 8 bulan jer dah kene pindah opis lain yg jauh lebey bermasalah ... Nasib dia lebey kurang sama dgn aku la .. kalau kene pindah, dapat tempat pembuangan najis yang nak kene convert jadi Taman Astakona ... Macam harammm kannn ..

Semalam we all meeting... seperti biasa, aku suka mengkaji perangai manusia neh .. almaklumlah, psychologist tak jadi .. huhuhu ... bohh baru ni kategori raja gebang ... suka amat dia bercerita pasal diri sendiri dan kabel2nya yang dari golongan Tan Sri dan Menteri ... awwwww... untonggg laaaaa kan, dapat boss kabel 9 layer ... muahahaha ... Meeting yg patot setengah jam jadi 2 jam setengah sebab banyak benda2 yg unnecessary di sembangkan. Aku teringat kat bohh aku tahun 2007 dolu ... not my Adam, but bohh lain, haaaaa... lebih kurang jer meke neh. Nak mintak sain surat, paling kurang sejam aku kene tadah telinga dengor citer sahsiah keluarga dia tu ... Memang boley buat buku la sepanjang setahun aku keje dgn dia. Tup, tup... dapat lak bohh baru neh yg gitu gak spesisnya tak lari gunung dikejorrr ...

Whatevar it is ... janji dia tak menyusahkan idop aku ... Aku leh wat keje dgn aman damai tenteram. Menten vogue da boom ...Itu dah cukup baik... Cuma aku tak sabor nak tunggu bohh sekor yg asyik sibuk dgn kucing dia tu nak berenti . Datang opis wat nyemak jer, makan gaji buta. Cemana la gomen boleh naikkan umur bersara ke 60.. Aku tak setuju sangat2 ... huhhh!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti