Alamakkkk ... Thursday tu Esoklah !!!!!!

Phewwww ... dgn keletihan balik dari Langkawi yang tak abeh lagi ... ditambah lak dgn kain baju tak berbasuh, rumah tak berkemas ... adoyaiiiiii ... makanya aku menghabiskan 2 malam kat rumah berehat sambil mengajar anak aku matematik ... kita wat keje gak kannn ... Semalam pagi Nasha btau ada jamuan kat skolah, kene bawak makanan ... so sesudah subuh, aku dgn gigihnya menggoreng 2 bungkus hot & spicy chicken finger ... tu jer stok yg ada kat dalam peti es .... Dapatlah 2 bekas utk dia dan nawfal ..

Masa aku nak amik meke kat nursery, belum sempat aku bukak pintu kete meke dah menjerit terkinja2 .. Mama ...mama ... makanan kitaorang yg paling cepat abes, paling laku, paling sedapppppp!!!! Cikgu pon makan banyakkkk !!!! Mama hebatttt ... Hehehe ... tu la anak2 aku .. memang sempoi jer tak der nak demand macam2 .. apa yg aku bagi, sediakan, itulah yg meke makan, pakai ... tak der komplen. Aku syukur punya anak2 yang dari kecik tahu erti syukur dan tak banyak songel. Kalau banyak songel pon meke tahu aku kompem tak layan punya. Jerit la sampai keluar anak tekak pon ... Tak sia2 aku jaga dan didik meke selama ni.

Berbalik pada tajuk asal ... panjang lebor lak aku punya intro... biasalah aktibiti malam bila duk jauh2 ni .. calling2, liking2, poking2, sms2 ... Laki aku sakap .. papa tak sabar nak jumpa mama dan anak2 Khamis ni...  Wahhh dengan seronotnyaaa aku menjawab ... yea yeaaa ... mama pun tak sabar nak jumpa papa ... tanpa melihat kalendar atau mengingati hari apakah subuh ni ... Lebey kurang kol 1 pagi, lepas abes sms, aku pon mengelamunnn ... kira duit gaji yg tinggal sen2 jer lagi ... pastu tengok2 kalendar henfon .. WEDNESDAY ... 18 July ... erkkkk... laki aku sakap nak balik hari Khamis .... esokla maknanyaaaaaaaa....

So korang bole banyangkan betapa aku akan terkengkang2 mengemas rumah, melipat kain baju malam neh. oh my englishhhhh!!!!! Ahkak tertekannnnn...



Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti