Aku Cinta... Aku Rindu ...

Bagaimana harus aku
Menahan rasa rinduku
Bila kau tiada di sisi

Tak dapat ku membayangkan
Rasa rindu dalam jiwa
Kita sama sama rasa

Ku menyayangi mu
Hingga akhir hayat nanti
Pasti kan bersama ...

Ku mengharapkan mu
Untuk meneruskan
Perjalanan cinta ini ...

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu
Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya ...

Adoyaiiiiii ... macam ni la perasaan kitaorang sekarang ni ... Rindu gilerrrr ... Hari2 berjam2 sms ... macam tgh couple2 tergedix2 lagi ..Tak sabor nak menyambut first raya bersama sebagai suami isteri. Kuih raya seme dah siap .. baju raya seme dah beli .. zakat fitrah dah bayor .. puasa jer tak cuku ppp... uwaaaa 8 hari aku kene ganti ...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti