Sintamu Musik Dihatiku

Assalamualaikum semuaaaaa..
waaaa lama tak apdet blog.
buat2 bizi lettewww. ekceli aku mmg bizi.
baru tukar unit. belajar benda baru lagi dan lagi.
alhamdulillah aku banyak fikir positif nak belajar benda baru bukan senang wooo.
lagi2 dalam masa sama nak mengajar org baru.
lagi2 masa ni la nak kene audit dan di audit.
perghhhh hidupku sangat menarik kan kan kan.

tapi one thing for sure... bila penat2 gini,
kol 5.30 aku dah chow chin chow.
maleh nak stay back.
my another priority is waiting iaitu anak2ku dan masa berkualiti dgn suamiku
skrg dah tak bawa balik laptop.
no more office work at home. itu perubahan aku yg terkini.
haha. money cant buy good health, time, love, happiness
dan segala kebahagiaan yg aku ada.
pagi2, aku akan pastikan my 2 cupids kenyang sebelum melangkah kuar utk kesekolah. breakfast for them is a must dari air tangan aku sebagai mama.
paling best bila dengar ayat SEDAP GILER MAMA MASAK!!!!!
masa hantar meke juga aku pastikan perkara terakhir sebelum aku bergerak ke opis ialah senyuman dan flying kiss dari meke.
walaau tak sempurna, aku sentiasa cuba perbaiki diri.

################## sakit pewuttttt. menaip sambil verak, voley gitu hokeh

legaaaaaaaa. k sambung balik.
suami aku pun sms dia tgh verak masa aku verak.
ehh samaaaaa la.
dah! dah cakap pasal verak hokeh.
malam ni agak keboringan.
tadi lena sampai kol 9, bila aku mangun,
anak2 baru nak tido lak.
so skrg ni meke dah tido
and aku duk tunggu mesin basuh kain sambil2 sms dgn encik suami.
terima kasih teknologi di ujung jari yg sentiasa mendekatkan kami.
terima kasih Allah sebab jodohkan aku dgn org yg tak cerewet,
tak meminta2 dan sentiasa mengingatkan aku untuk berbuat baik.
dan alhamdulillah aku punya anak2 yg best dan terbaekkk.
syukur sangat2.

####### menguap #########

adahal pekena nescafe tarik,
bole lagi menguap2 and rasa ngantuk gilerz.
maybe sbb penat sgt kut. ok lah nanti sambung rapu2 lagi ekk.
nak beronot2 tgk tv lak. dadaaaaaaaa

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti