Day 3.... Adehhhh Kedemaman Kemanjaan

Assalamualaikum..

Bila semua baju dah muat2 and ada yg masih tak muat2
Lampu otomen didaderku pon vervunyi.
Danger¡ Danger¡¡¡
Kene vuat sesuatu supaya keadaan menjadi norrrmal
Aku bukannya nak kurus melampau,
cuma berat aku awal tahun lepas dgn skrg dah beza berkg kg
OMG!!!!!
Untongg la orang yg semulajadi kurus n makan banyak mana pon menten kurus.
Mcm Mizz N ni tak payah tunggu makan lebih.
Makan mcm viasa pon berat bole naik dgn jayanya
Mmg nak kene jaga mcm retis gteww
Tapi umur dah meningkat ni tak larat la nak diet2 gtew
Dgn kerja mcm buruh kasar, anak2 yg membesar
suami yg jaoh..
musti haruss bertenaga sokmo
Tak per, redha jer la
Usaha tetap diteruskan.

So vermulalah episod dalam hidupku
Hari ni hari ketiga minum susu untuk menggantikan nasi,nescafe, rotiboy, biskut2
Yang masih banyak stok kat rumah


muahahaha.. permulaan ok
masuk hari kedua, badan aku rasa panas, sakit2 urat gtew
and mlm td demam tarussss
perghhhh sesi penyesuaian ni mmg menguji sungguh
mangun tido, tekak rasa bengkak, badan sakit2, suhu naek
teringat masa encik suami makan supplement dulu
gini. gak keadaannya. demam sampai seminggu.
So, adakah ini ujian?
Adakah aku harus gigih mencoba.
Yesssss aku tak bole putus asa
Impian tetap di usahakan
Beza berat aku masa anak dara dolu dgn skrg
iaitu 13 tahun sudah ialah 8 kg
Masa lepas lahirkan nasha
Aku kurus kering,
Tapi lepas nawfal,
terus membesar bagai johan!!!
Tak per tak per
yg penting aku usaha. kalau berjaya, alhamdulillah
kalau ditakdirkan aku menten gini je,
aku redha je dgn rasa gumbira sebab dah usaha sebaiknya.
kan jenet kan kan kannnnnnn.

-----------------------####---------------------------

mak oiiii, sakitnya tekak! sakitnya badan!
harap2 esok ok la. aku nak kene odit lagi beverapa hari ke lagi
Ya Allah, berilah kesihatan yg baik kepada aku, suamiku, ibuku dan anak2ku. dimana saja kami berada. ameeennn.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti