Gosok Jgn Tak Gosok!!!

Pepagi lagi dah parrrking kar carwash.
Untong la kat sini ada 24 hours carwash.
Kete aku dah macam lori pasir
berdebu luarannya dan sangat sakit mataku memandang
so. walaupon akan sampai sikit lambat
aku tetap nak transform kete ni jadi berkilat n bersinar
bak lantai dirumahku
Tahap kerajinan aku maintain sekarang. Alhamdulillah
Seronok tengok keadaan yg kemas dan bersih
Tapi mmg perlu effort dan kerajinan yg lebih
Sementara dalam usaha menurunkan berat badan
Bagus sangat mengeluarkan peluh dgn cara gini
Rumah bersih, badan cergas!

ok, berbalik pada citer car wash ni
rupanya dah berderet kete menunggu utk mandi
kete aku yg kelima. phewww
pekerja 2 orang je
maknanya kene tunggu lama banyak
hmmm tak per, janji berkilat n bersinar
mesti pagi ni meke kat opis tanya
sebab aku jarang sangat sampai lepas kol 8

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti