Satu Labah-Labah

satu labah labah
cuba panjat tinggi
bila hujan turun
labah cepat lari
terbit matahari
hujan tiada lagi
labah labah cuba panjat
sekali lagi.....

salam ceria untuk semua. alhamdulillah aku dah bertambah sihat. Cuma batuk yang masih bermaharajalela, especially tgh2 malam. sangat2 mengganggu tido, tapi aku redha jer la. Dah boleh bangun ni pun syukur sangat2. Demam hari tu yang paling berat ujiannya since aku kena jaga Nawfal yang jugak demam teruk. sama2 terbongkang... sama2 pening, suhu tinggi, batuk, sakit tekak ... Alhamdulillah, berjaya lalui semua tu tanpa komplen apa2. Kak ni dgn Shu pon demam teruk, so tak ada siapa yg boleh jaga sesiapa... kena jaga diri sendiri dan aku sebagai seorang mama, kenalah jaga boboi aku yg somel tue.
Anyway, terimakasih atas doa semua. Aku bersyukur, masih dipanjangkan umur, masih diberi kesempatan untuk menikmati hidup yg indah nie .. Alhamdulillah... thank you Allah :)

Comments

Popular posts from this blog

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Projek Stage 2 ... Felt Bookmark