Cintai dan Sayangi Dia Bila Kamu Benar2 Punya Rasa Itu

Bila ko dah tak ada pilihan, baru ko nak cari dia?
Masa dia ada kat ko waktu ko sedih, waktu ko perlukan kawan, ko tak sedar ke dia tu sebenarnya untuk ko?
Lagi satu, ko ada fikir pulak masa dia perlukan ko ... ko ada ke untuk dia, even sebagai kawan???
Opsss.. mana ko nak fikir kan, sebab ko rapat dgn dia pun ada kepentingan. Bila ko rasa dah tak ada harapan dgn org tu, baru nak terheges2 amik hati dia ..

Puas hati aku !!!!! Sapa suh mengadu kat aku, kan kan kan... Dah kena basuh.

Macam2 hal ler org bercinta, putus cinta, frust brcinta, nak brcinta nih. Sementara aku stand solo, tak der kekasih hati untuk dibelek, voley la melayan meke sepenuh hati ... siap gaduh2 maki hamun ... kehkehkeh. Ada aku kesah meke nak marah kat aku. Cuma aku sikit terkesan dengan kisah kawan aku ni. Sebab pada aku, soulmate itu bukannya pilihan terakhir selepas yg lain, tapi pilihan terbaik yang mungkin kita tak pernah nampak, jumpa atau sedar sebelum ini. Berikan cinta dan sayang jika kamu benar2 punya rasa itu. Jika tidak, ada hati yang pasti akan terluka samada kamu sedar atau tidak.

Comments

abu said…
len kali bior lantak dia gulin perin, toksah ditolong oghang camtu, bior padang mukenye heh
Nur said…
orang perak suka guna perkataan "perin" ekk .. gulin perin, hancing perin, wangi perin, cantik perin ... aku sendiri tatau makna tu, maklum la mix bosnian :P

stengah org, dia memang lembam semulajadi .. tak nampak apa yg Tuhan tunjuk kat depan mata, nak jugak main kejor2 .. adventure gamaknya.
abu said…
gemor benor ngejor, jatuh tersungkor baru padan muke :p
cahaya said…
kejor yeop kejorr ... tak dapat, jangan pulak pijor deme yer.

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Komen