Weekend Kembali

Mangun2 tido ... basuh muka, gosok gigi, sikat rambut ... malas mandi lagikk ... Hari ni ada projek besarrrr ..Nak kemas almari baju. Alaaa, dari 2 bulan lepas tak abs2 kemas lagik. Hari ni mesti langsaiiii... Itu janji aku pada almari itewww.. Since aku seorang yg sgt berpegang pada janji, makanya projek bermula diselang seli dgn aktiviti2 makan .. Kol 12 tghari setle ... perghhhh... tahniahhh!!!
Lepas mandi2 ingatkan nak tgk movie Hantu Kak Limah, tapi aku teringat pulak kat adik aku yg baru pindah rumah tu ... So call tanya ada apa2 yg voley dibantu... Tingkat atas tak setl lagik kemasss kata shu.. So, we all pon siap2, start kete...vroommmm gi Bangi. Almaklula pengantin baru ..mana der masa nak kemas rumah sepenuh hati .. kui kui kuiiii .. asik belek membeleks jer kejenya tuee..
Setel mngemas kol 7 ... lepak2, minum2, tunggu maghrib dulu, then valikss dgn keletihan. So, kensel citer Hantu Kak Limah. Nanti2 arr nonton.
On da way valiks ... owhhh bulan hampir mngembang ... i likeeeeeeee. Mana taw voley nampak muka org vulan yg masih menyoroks dan kekal misteri hingga kini. Malangnya, no no nooo ... nampak satu vulat vesar jer :P Petanda org vulan nak kena melangkah kuar dari vulatan cam aku jugak agaknya ...ahaksss...

Balik dari seberang, aku tak der nafsu nak berstory pasal kat sana .. viasa2 ajer, kerja, kerja dan kerja.. ada la sopping sikit2 untuk family. Lain2, smuanya cam viasa bagi aku cuma ada bberapa benda yg mungkin akan aku tulis dalam posting kemudian nanti.

-pen off-

Comments

abu said…
dema ngemeh sambil membelek, mane nak selesa ngemehnyer :p
Mizz N said…
aku rasa membelek tu lagi lebih dari ngemas ..kekekeke ... yg kat bawah tu pun anak sedara tolon settlekan ..kehkehkeh

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti