Letih

Vulan November and December ... paling memenatkan dan schedule sangat2 full. Balik Jakarta, selang 4 hari ada event lain se malaya pulak .. adoiii capek banget .. udah lenguh2 ...butuh istirahat... Kol 3.30 petang baru dapat letak montot jap.

Nur ... you look so pale .. and tak sihat ..

A ah .. i feel so exhausted and macam nak demam pulak. Tak habis2 event ni, bila la i boleh rehat.

U better take few days rest n sleep. Take care ok.

Ok, insyaAllah ...

Huh, tah bila arr aku voley suti. Ada jer benda nak kena settle... Malam tadi aku balik dgn kepenatan ... lepas isya terus baring ... antara lena dgn tak ... dengar suara 2Ns ... Kakaknya tarik selimut, selimutkan aku .. then kiss kat pipi n cakap, kakak sayang sangat mama !! Adiknya pulak kiss pipi aku n cakap .. Nawfal pun sayang sangat mama!! Sedor2 meke dah tidor peluk aku .. Dua orang ini sangat2 sweet dan pandai walau over nakal ... Doa aku kalaupun Allah nak ambil nyawa aku ..ambil la bila meke dah pandai jaga diri sendiri, dah independent ... Dan semoga mereka menjadi anak yang sentiasa berbuat baik dan mendoakan ibubapa... aminnnnn.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti