Salam Maal Hijrah

Another new year ...another leaf of life... masih diberi kesempatan untuk menikmati kehidupan, bersama2 family dan kawan2 yang disayang. ALHAMDULILLAH..
Azam tahun baru??? Ada, of courseee ... and definitely something sounds practical and achievable. Eh napa skipping London?? tukar angin..
Dikesempatan ini, nak wish family dan kawan2, selamat menyambut maal hijrah, tahun baru, kesempatan untuk buat pahala berganda dan dosa berganda jugak kalo tak kena caranya kan. Semoga sentiasa berusaha untuk menjadi manusia yg lebey bayik (cakap kat diri sendiri sebenornya).. lebey bayyik dari semua segi, segi tiga, segi empat, segi lima ...
Untuk korang semua, selamat melalui kehidupan dengan seadanya ..selamat menikmati kopi tanpa risau nak guna cawan mahal ke murah. Yang sedang bersinta tu, semoga persintaan korang melangkah ke fasa seterusnya lagi dan lagi. Bagi yang asik ada bekas2 jer, jangan dibiorkan bekas2 tu lelama, nanti jadi sopak, semoga akan bertemu sinta yang dicari2. Untuk yg baru tawen tueee ... selamat vermain2 vevurung di taman :P

----out for dinner ----

Comments

abu said…
sampe sekarang aku konpius ngan lirik lagu 'seiring & sejalan' ...dinda, kanda... burung pun turut menyanyi...

*pe kena mengena ngan burung lak?
Nur said…
nyanyi sambil lentok2 gitew agaknya. Heppi bebenorrr la tu dapat vermain2 :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Komen