Siri Penyebok Terlampau

Ko tu memilihhh sangat, sebab tu sampai skrang tak dak boifren... Aku ulang, ko tu sangat2 choosy !!!!

Owhh sangat betul, mmanglah aku ni memilih dan harus memilih... itu hak aku aper ... hak untuk memilih. i dun want banana fruit two times lah sengalll !!! paling basic, ko nak beli barang pun ko akan pilih yang ko berkenan kan, yang sesuai dgn diri ko, kan. Apa ko ingat soal boifren, soal jodoh ni main tangkap muat ker, first come, first serve?? no no noooo. itu bukan aku hokehh.

Susah betol kalo bercakap dgn ko ni. Ada jer jawabnya. Kalo cam ni sampai aku ada cucu pon ko tak kawin2.

Mana ko tau aku takkan kawin? Tah2 minggu depan, vulan depan, tawun depan, aku jumpa dengan orang vulan aku?? Kalo aku boleh saborr, ko yang tengok takkan tak boleh saborr.. oiii yang tak der boifrennya aku laaa .. ko yang tak nyempat apa hal..

Aku bukan perr, nak tengok jugak ko bahagia dengan lelaki yang dicipta untuk ko. Excited giler aku nak tunggu masa tu sebab emmm .. aku nengok ko nih, udah la cakap mcm loyer..maintenance pulak tinggi ..kui kui kui .. sapa la yang malang tu..

Cilako tul ... ok la tu maintenance tinggi, dah namanya barang mahal .. wehhh, hanya org yg betol2 kenal aku jer yg tau aku ni maintenance mahal ke murah...cerewet ke idak .. Luaran aku tak menggambarkan segala2nya, ada fahammmm.

Ishhh, susah2 sangat, minggu depan, aku suh mak aku masuk minang. Ko nak jadi minik no 2 aku tak.. kah kah kah

Macam siyal la jantan nih ...kahkahakah .. woiii ko tu tak kawin lagik, baru tunang. Duk sebok nak nengok aku kawin, ko setelkan hal tunang ko tu dulu .. nak tunggu mender lagik..kalau tunggu duit cukup, sampai ko dah menopos pun duit tak cukup ... kehkehkeh

bodow punya pompuan !!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti