Tanpa .....

Hari ke enam tanpa kopi .... ngeh ngeh ngehhhh....

Percubaan yang bayekkk bangettt ... Ekceli, aku bukannya nak berenti terus ... Aku akan jadi social coffee drinker from now on ... minum kopi masa santai ajerrr... Bukan sebab takut lanjut macam teory ada org tuee ... banyakk arrr ... Tapi sebab aku terlalu bizi lately sampai tak der masa nak bancuh kopi ... errr... x der jawatan kosong untuk pembancuh kopi okehh ... Hidop aku dari kol 7.30 pagi - 10.00 malam ialah di ofis, mengadap sampah sarap tinggalan officer terdahulu dari tahun 1999 hinggalah February 2011 ...

Kalau tak cukup saborrr, rasanya dah aku bakorrr jer opis ni sekali dgn bos2 aku yang tau mengarah tapi tak provide resources untuk settlekan semua keje2 tu ... Aku kena pandai2 sendiri ... wahhh ... ni dah sukup bayeekkk ... pandai2 la aku amik 4 staff tambahan ... order makan dari pagi membawa ke malam ... dah 3 minggu keje ngalahkan mamat Nepal ... Kontraktor kat blakang (err... blakang??) rumah aku pon pukul 6 dah stop keje ...

Sungguhlah huru hara idop aku .... Hanya lagu Nuar jer buat pengubat hati yang letih ...huhuuhhuhu ... Lagi kesian... 2Ns .. terpaksa korban cuti skolah tanpa aktiviti2 menarik ... weekend temankan aku kat opis ... Apa2pun... aku bersyukur sebab aku tetap ada meke disamping aku, masa susah atau senang ....

moral of der stori ....idop tanpa coffee ... jauh lebih lebih bayeekk dari idop tanpa 2Ns...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti