Tolonnnnn Mak Saya Ilangggg ....

Ini kesah hari Jumaat lepas pulakk ... lepak2 kat Giant makan sizzling mee n ice cream. 2ns makan ...errr... mcm membela ... ikut sapa la agaknya ...aku pon pelik ...
Tengah2 syiok makan .....

huuuuuuhuuuu... huuuuuhuuuuu .... huuuhuuuuu.... mamaaaaaaaa .... kakakkkkkkkkk .... mamaaaaaaaa ....

aikkk budak ni apasal la pulak .... seme org tengok jerrr budak pompuan ni melalakkk. Hmmm ... nak pegi nanti budak tu mesti takut ... ingat aku nak kidnap pulok ... so fikir2, aku pon antor agen ... Nasha Zain ...hehehehe
Pandai betol minah ni slow talk dgn budak tu... so dia berenti menjerit n boleh explain napa dia nangis.... rupak2nya mak dia tinggalkan dia lama bebenor kat situ ... olololorrrrr... ciannnn....

mak mana?

pegi beli baju ....

adik sorang ker?

a ahhh..

mari duduk dgn auntie dulu ... kita tunggu mak ya... jap lagi sampai la tuu..

tapi saya laparr ...

lerrr ciannn... spesis 2ns jugak ... lapar ya... nak makan apa?

nak ais krim roti ...

okeh2 ... duduk dulu... auntie gi beli jap ...

mmmm... ciann... memang lapor budak tu ... so we all pon tunggula sampai mak dia datang seperti tidak ada rasa bersalah ... senang benor kalau org nak kidnap anak dia... mmmm

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti