Pancitttt .....

Hari2 yang huru-hara ... rasa dianiaya sungguh kat ofis baru nih ... Tak tau la apa dorang ni buat for the past years ... Tak ada guidance ker selama ni?? Tak ada rasa tanggung jawab ker? Aku rasa ada hok dah start meluat kat aku ... sebab kena buat keje lepas aku masuk sini... Ada aku kesah??? Kedadang aku rasa staff ni over2 la pulak nak di ambil hati, nak kita ambil berat pasal dia, tapi bab2 keje buat nohenn jerrr... Boleh idop ker kome dengan tak der rasa tanggungjawab ... Kat memana pon mesti ada spesis ni kan.. dah la deme tak nak buat keje, deme hasut pulak org lain ikut deme ... spesis bengong ...

Tah laa... dah 3 minggu migrane tak ilang2 ... By the way... hari ni hari ke 3 aku tak minum nescafe atau ciri2 makhluk kopi hokeh ... Nak jaga kulitlah .. minum collagen pulak ...ehehehe ... kerja kuat2 sampai malam tak der maknanya kalau diri jadi huduhh ... owhhh nehi2 ... kerna diriku begiteww berharga .. Nak jadi lawo mcm Maya Karin .. muka n body jerr ... odor ... nehi2 ...


Moga aku terus diberi kebijaksanaan, kekuatan, kesabaran untuk menghadapi semua ni.. Ikut kata hati ... tak laratttttt dah ... tu la ada Dato muda kaya nak, ko jual mahal ...kalo tak leh duk rumah kilat kuku... berlari2 manja atas treadmill... nehi2, tak sanggup aku nak jadi datin dan idop sebagai datin ... tak tercapai dek akalku ... aku mahu jadi manusia biasa dan idop segalanya sederhana :)

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti