Bila dah penat

Bila aku dah penat...
aku tak dapat nafikan lagi bahawa aku sangat-sangat penat..

Tahap penat macam ni, apa yang aku buat pun kekadang aku sendiri tak tahu ...
Malam tadi ronda2 KL tengok lampu pukul 12 tgh malam ...
Tak ada rasa takut pon ...
Semalam pon ronda2 KL lewat malam
Tak ada rasa takut jugak ...
ni lah jadinya bila aku dah sangat2 penat...
Bukan mahu merungut, tapi just untuk sharing ...
kan sharing is caring :)

mmm... aku memang penat, so bayeek la aku stop menaip sebelum lebih penat dan sebelum korang pulak penat nak baca...hehehehe

seronotnya weekend dah tiba... boleh aku melayan penat ni sepuas2nyaaaaa..

Comments

abu said…
teringat scene kat hospital dalam filem khurafat.....
Mizz N said…
banyak benor scene kat spital ... hok mana satu yeob ... aku nak komplen kat kementerian kesihatan sebab spital tulah rasanya the only spital hok tak buker lampu n seme staff suker duk bergelap... mengongg
abu said…
dema gemor koje dalam gelap

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti