Pernah ada ....

wahhhhh ... 2 adek2 aku dah selamat bernikah semalam .... Punyalah berseri2 memancor2 dengan senyuman tak lekang di vivir ...

aku teringat pada kata2 ni ... kita bersenta dgn someone, bukan semestinya sebab jodoh ... tapi kita kawen dgn someone kompem sebab jodoh dan most of the time, ia datang dgn senta ... apa makna hidup bersama kalau tak ada rasa senta kann kann kannn....

Aku bahagia tengok org2 yg aku sayang heppi ... tengok kawan2 heppi dengan cara mereka sendiri. Time2 gini, teringat cemana aku kenal meke dulu ... sapa kata internet ni 100% negatif ... bukan internet tu yg negatif, tapi kita yang jadikan benda tu negatif .. Dengan teknologi ni lah aku kenal kawan2 hok sama2 sengal, satu kepala , sekufu , sekutu (kepala sapa yg ada kutu kita bakorrrrrr... kita bakorrrr....)
kenangan demi kenangan datang ... hari2 penuh dgn gelak tawa, ada masanya merajuk ... kehkehkeh ... adeiiiiii ... klakorrr la pulak ...

sekarang ... masing2 dah ada idop sendiri ... kecuali sorang ni yg masih peram umorr dan simpan *&^%%$ bak kata abam long .... hahahah... aku tak terlibattt dalam carutan iniii ...

Cemana pon aku memang bahagia berkawan dgn korang .. dari satu kawan, dapat kawan baru dan persahabatan itew membiak dgn jayanya .... i likeeeee... sebab kaum2 ni seme berkualiti... gaya, mutu, keunggulan... ada blaker ciri2 hok bebaik tueee.. Bak kater Nuar Zain, solo iteww bahagia ... hahaha... tak kesah pon, solo ker duet ker.. semua boleh mencari n enjoy kebahagiaan dgn cara masing2.. amboi2 enak...

Comments

abu said…
kadang2 ada jodoh berjumpe tapi takat bercinta...
kadang2 kawen bukan sebab jodoh...
kerana jodoh tu hanya Dia yang tau :)

walaupun bertelur lebih sebijik tapi tak riuh sekampung :P
Mizz N said…
Pastikan telur2 itew tidak temelang dan haya bersaiz A :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti