Merayap di Kote Melake ....

Tak der plan apa2 ... tiba2 dapat idea nak bawa 2ns berjalan2 weekend yg panjang ni.. Kebas dah telinga aku dengor komplen meke .. duk rumah jer..tak gi mana2 ...boring .. bla bla bla... mmm makanya destinasi pilihan yg tergambar dalam paler aku ialah Kote Melake ... Banda Hilir.

Bertolak kol 9.45 pagi ... hujan renyai sepanjang jalan .. sampei kol 12 pm .. kat kote melake cerah2 nyaman... i likeeeeeee

Destinasi pertama ... jamban stesen minyak shell ...tetiba la perut aku memulas2 bila nak sampei... Fuhhssss kelegaan yg nyata bila melangkah kuar dari pintu jamban. Aku target nak abiskan menjelajah kote melake seharian ni ... tak minat nak pegi zoo, taman mini ... zoo negara yg 15 minit jer dari rumah aku pon dah lama tak pegi

A Famosa

Terbayekkkk.....


Iklan Air Kotak Teh Bunga


dipinggir bukit ..

Muzeum Bersejarah

Robin of Greenwood


tgh ukur saiz baju tempayan :P


yeahhh ... kita pegi minum lepas ni hokehh

Kapal Portugis


panazzzzz....


oittt pesal tangkap blakang???

Taman Dataran Pahlawan


suweyyyy... sengal mana la yg kencing kat sini... bau hancing melekattt


kapal terobang zaman jepun

destinasi seterusnya .... bazar kraftangan ... tak der gamborr sebab ramai sgt manusia kat sini ... aku feninnnn... nak sopping pon tak bernafsu ...

bertolak balik ke KL sharp at 6pm, as planned. Sampei rumah kol 8.15pm ... mandi2, rehat, borak .... zzzzzz..

aku rasa pegi balik hari lagi berbaloi2 sebab tak bazirkan masa dan duit ... especially masa2 ekonomoney ni :P ..

Comments

abu said…
wahh... dah jadi hos rancangan JJCK ke
Mizz N said…
ai laikeeee kote melake berri2 much.. Lepas ni ke kote mana yer.. ada cadangan??
Anonymous said…
kote belande
Mizz N said…
kote belande besorrr ke tecikk? Agak2 kalo nak jelajah dari pangkei ke ujung, makan berapa hari ekk??

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti