MENCAPAB ... (Mencari Publisiti)

Orang ni memang la macam2 pe elnya .. Ada yg terlebih diam ... Ada yg terlebih gelak (erkk cam kenal jerr) ... ada yang terlebih makan (pun mcm kenal) ...Ada yang terlebih ramah .. Ada yg terlebihhh sudaaaaa .... Dalam banyak2 kwn FB .. aku meluat sungguh dgn dua ekor makhluk ni ...

Makhluk No 1

2 minggu lepas - "Saya sudah menjadi duda" "Sila carikan pengganti untuk saya"

Minggu Lepas - "Saya benci perempuan"

Hari ni - "Saya dah nak kawin dgn wanita international"


Makhluk No 2

2 minggu lepas - "Semenjak aii ada boifren ni ...dah 2 org dato approach aii.. tu lah dato2 ni, lambat sangat ..

Minggu lepas - "Orang kata muka aii mcm artis ... cantik .. badan pon seksi ... Tu yang abang sayang sangat kat aii "

Hari ni - Status dah tukar - Married .. siap ada gambo laki dia mcm muka separa siap.

-----------------------------
Tuiiiiii.....Macam *&^*&$ jer posting .. Ada jgak spesis cam ni dalam dunia ...

Comments

abu said…
sentap mak bace tajuk, len macam jer bunyik...
memang banyak spesis capab nie, merata2 ada, kalau dilayan makin ngade, buat tak tau ajer, padan muke dema
Mizz N said…
agaknya deme ni kurang perhatian :P
Anonymous said…
bkn kaki fanatik mengupdate fb ni mmg dari spesis org camni ke... ? spesis cm baguih... spesis perasan... spesis mcm org kisah sgt hal dia... spesis pathetic hahahahha

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti