Akibatnyaaa ...

Phewwww ... 3 hari ni mmg aku abeskan masa senggang dgn blog reading ...
Sampai ke tengah malam duk membaca dan membaca
Kata dokter, masa pegnen sangat bagus banyakkan membaca
and op kosss la kene baca benda2 yg good2 jer supaya emosi mama dan baby sentiasa positive
Seronottnya baca tulisan2 orang kat blog meke
Macam2 citer, dari hal makan, hal kawen, hal keje, hal skendel, hal blajor, hal gaduh dan sebagainya
Bila digabungkan, hasilnya macam rainbow .. so very colorful :-)
As i said, reality is much2 better than fantasy
Banyak yg boleh dipelajari
Walaupon kain2 berlonggok2 belum dilipat ..aku wat mcm tak nampak jerr
So far cari spender atau bra masih jumpa ... oppss ...
Mesti la jumpa sbb 2 benda tu aku hand wash hari2 ok :-)


Pagi tadi terminum kopi 2 mug masa meeting ... option yg ada ialah kopi or plain water
So tanpa was2 aku minum kopi
Paling best, time lunch tadi aku tido dgn lenanya macam baby ...
Hari ni tak anta makanan kat my cupids sbb tadi bagi duit lebih kat meke
and kat rumah dah ada dunkin donut ..

Berbalik pada blog reading tadi ...
Yg buat aku suka baca blog ialah aku dapat belajar benda2 baru
Contoh, jenis kasut, jenis perfume .. panggilan untuk certain2 benda yg aku tatau sebelum ni
and brand2 pakaian yg elite2 gitu ...
Aku amik benda2 elok je .. yg maki hamun n cakap besor, carut marut tu aku tolak tepi je la
Selama ni dressing aku ni simple jer ..
langsung tak kisah brand apa .. beli kat giant / carrefour pon ada
yang penting selesa dan nampak cantik dimata sendiri
dan MURAHHH ... hehehe
ada gak teringin nak pakai yg branded2 gteww ..
tapi bila tengok selai blouse dah rm250 terus kensel impian ...
baju kurung jovian, kalo yg lawo2 tu dalam 3-4 ratus gak rege
bukan pasal tak mampu, tapi pada aku, priority bukan pada brand sekarang ..
tak pe la, maybe one fine day, ada rezeki utk aku dan anak2 beli baju2 mahal
tak kisah la masa tu dah kertu pon asal baju yg sopan kan
satu lagi aku tingin pakai set clinique sbb dengar kata
set tu memang leh buat muka cun mcm jessica alba .. TIPU ... muahahaha ...
apa2 pun, aku percaya, kemampuan dan priority menjadikan gaya hidup kita cemana
asal mampu, no hal ... duit kita kan ..
sapa lagi yg nak ngabeskannya kalo tak diri sendiri dan anak2 ..

Akibatnya dari membaca blog ni, buat aku makin bersemangat nak susun atur hidup
walaupon umor aku semakin hampir pada 4 series, semangat masih kental beb!!!
cupids pon dah makin besar .. bilik dah tak boleh nak kanak2 sgt
meke mintak ekon .. akan diusahakan ..
yg boy tamau tuka katil. katanya selesa dgn katil yg dah uzur tu ..
bertuahnya ada anak2 yg tak demand .. turun genetik mama letteww :P

ok .. jomm sambung membaca ....










Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti