Mereka Senyum, Aku Pon Senyum

Hari yang full dari pagi ke petang..
Lepak minum kat bowling centre sambil nonton merdeka celebration.
Layan movie This is Us - One Direction. Ticket rm21 sorang. Ya ampunnn.. Mahalnya. Tapi sbb anak dara aku sangat la teruja, kitaorang seme layan movie tu..

Then fulfil request anak teruna utk main game kat Cobay.. Layannnn
Then jalan2 and tengok pameran RISDA daun getah yg dipelbagaikan menjadi hiasan.
Ada pertandingan melukis lak utk kategori 7-8 tahun and 9-12 tahun. Pujuk cupids suh masuk. Aku isi form. Dedua buat muka nak nanges takut sbb meke ingat yg asuk tu pro2 belaka. Aku cakap, semua sama je, tak de yg pro. Kalau dah pro x yah bertanding. At last meke kalah dgn kata2 aku. huhuhu..

 

ada lebih kurang 35 peserta dan keputusannya..



My cupids dapat no 2 dan 3. alhamdulillah, suka sangat la meke. Tapi kakak ada sikit x puas hati sbb yg juara tu tiru semua idea kat lukisan dia. Tak pe la, aku cakap. Rezeki dapat no 2.
Lepas tu ingat nak balik, si kakak nak mencanting batik pulak. hmmm, ok la kakak.


ok, i follow sampai siap.

Balik rumah bawa 2 hamper besar, dgn penat dan happy.
Alhamdulillah, segalanya dari Allah. Terima kasih atas nikmat2 yg berterusan ini.Berkatilah kami sekeluarga dunia dan akhirat. Ameennn. 

-------

love my family till jannah...


Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti